Radio Novan pakkokuuntelu duunipaikalla.. MENEE HERMOT! ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumemittari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkin soi nova lähes aina. Onneksi juontajien jutut ei kuulu koneitten metelin yli. Parasta novassa on että uutiset tulee tasatunnein ja silloin vaihdetaan työpistettä.
Muitakin kanavia kokeillaan silloin tällöin, mutta jostain syystä novaan aina palataan.

Mun entisessä työpaikassa yhen työpisteen vieressä oli radio, työpistettä vaihdettiin pari kertaa päivässä. Se, joka oli sillä radiollisella pisteellä, sai päättää aseman. Jostain kumman syystä porukka ei oikein arvostanut, kun luukutin Radio Cityä/Rockia... Yhen jos toisenkin kerran sain yrmeitä katseita ja narinaa, että eikö voitais vaihtaa Novaan tai NRJ:hin. Vastasin vaan aina, että kerran mut pakotetaan kuuntelemaan poppipaskaa, niin mulla on yhtäläinen oikeus kiduttaa muiden korvia itselleni mieleisellä musiikilla. Loppui ne vikinät jossain välissä, kun huomasivat, että pistin kitinän jälkeen nupit kaakkoon :D

Cityä mäkin kuuntelen. Ei tulisi mitään, jos pitäisi kuunnella jotain turhanpäiväistä renkutusta.

Mä rakastuin Groove Fm.ään aivan erityisesti, mutta kauaa en ehtiny siitäkään nauttia kun se lakkas kuulumasta pirkanmaalla ja keskittyy vaan soimaan pk.seudulla :kieh: Looppi tuli tilalle, alkuun tuli ihan kivaa musaa mutta pääasiassa teknopoppikakkaa. Viimenen pisara oli kun Nancy Sinatran Bang bangista tehtiin deividgettan toimesta remiksi, en kuuntele enää olenkaan.

Yhteistyössä