Rachel Kauppila abortoi kaksosensa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyrpäotsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Hymyssä luki, että luulivat että isä olisi se amerikkalainen rap-tähti, mutta testi paljasti sen olevankin Timo. Jos isä olisi olut rap-tähti, olisi pitänyt lapset, mutta abortoi koska olivat Timon.

Mikä testi tämän paljasti? Joku raskauden aikana ennakkoon tehty isyydenselvityskö? No, onhan sekin mahdollista, tiesihän Rachel lasten sukupuoletkin omien sanojensa mukaan jo jotain rv 8, mutta halusi pitää asian salaisuutena eikä kertonut lehdille sitä :D

No en tiedä, ilmeisesti just joku raskausaikana tehty isyystesti....

:whistle: Mutta niin ainakin neiti siinä Hymyn artikkelissa kertoi.

Rachel-landiassa kaikki on mahdollista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suomessa ainakaan ei taideta tehdä mitään isyystestejä ennen lapsen syntymää, vaan vasta lapsen synnyttyä. Toivottavasti on keksinyt koko jutun raskaudesta. Tosin se maajussi-Timo kertoi silloin nähneensä positiivisen raskaustestin, mutta tiedä sitten...

Jos teki siellä Amerikassa, mihin meni. Tosin lehdessä luki myös, että eivät ole sen rap-ukkelin kanssa yhdessä, ilmeisesti olisivat jos lapset olisi olleet hänen...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Turhanpäiväiset julkut :headwall: :headwall:

Niinpä

:D Samassa lehdessä oli myös Suomen suurimmista silikoneista juttu, 2 litraa...se on jo älytöntä turhan julkisuuden tavoittelua. Onneksi äiti oli ostanut lehden että mun ei tarvinut mainettani liata ostamalla itse :whistle: vaan sain rauhassa ilmaiseksi katella :saint:

Niinpä

:D Samassa lehdessä oli myös Suomen suurimmista silikoneista juttu, 2 litraa...se on jo älytöntä turhan julkisuuden tavoittelua. Onneksi äiti oli ostanut lehden että mun ei tarvinut mainettani liata ostamalla itse :whistle: vaan sain rauhassa ilmaiseksi katella :saint:
Mun piti googlettaa selvittääkseni, kuka on Rachel Kauppila :D

Enpä usko, mutta jos olisikin totta niin parempi vaan, kuka tuollasen vosun
äidikseen haluaisi. Onhan naisilla oikeus aborttiin, joten ketä kiinnostaa ja kelle se kuuluu mitä joku tekee. Omapa on asiansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kohta se kertoo seiskalle et ufot istutti siihen peräimblantin.

:laugh: :laugh: :laugh:
Ja jutun yhteydessä on kuva Rachelista lautasantenni perseessä, ja pienenpieni teksti "kuva manipuloitu" :D

:laugh:

En kyllä kans usko et se oli edes raskaana,keksi koko sopan et sai TOOOOOSI monta juttua taas tyrkytettyä lehteen. Nythän se voi vielä vaikka ens itkee et miten sitä kohdeltii huonosti abortin takii ja sit se vois vaikka vielä katua sitä ja sit vois vielä vaik selvitä et se ei olekaa varma et oliko se tehny aborttii vai ei ja sit se vois vaik hakee siihen astronauttiohjelmaa johon kuulemma otetaa suomalaisii ja sit se vois vaik...

Hei pitäsköhän mun ottaa siihen yhteyttä kun se vois palkata mut keksii sille uusia lehtijuttuja

th_1249_animated_emoticon.gif

Yhteistyössä