Bootypeppi tuo mansikkapiirakka on taivaallisen näköistä! Voi kun pääsis maistamaan.. onko oma resepti vai jostain..? Saisko reseptin siis =)
Hmmm, täytyy hiukan muistella. En nyt ole ihan varma mikä resepti mahtaa olla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Bootypeppi tuo mansikkapiirakka on taivaallisen näköistä! Voi kun pääsis maistamaan.. onko oma resepti vai jostain..? Saisko reseptin siis =)
kaalilaatikko on varmasti suurin herkku mitä maailmassa on. nyt tuli nälkä. huomenna on kyl loota tehtävä.
Nuo on nyt kyllä ihan kaupan chilikastike ja juustokastike.
Tarkoitin tuota vaaleammanpunaista soosia
Kiitos, enpä ole törmännyt tai kokeillut, täytyy testata
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30614310:Oi miten ihania kuvia. Olisiko sinulla Booty antaa reseptiä tuohon juustoiseen tomaattikeittoon? Broilerimuffinien ohje näkyi löytyvän blogistasi. Ne testaan heti, kun löytyy aikaa.
Tuolta löytyy. Mulla on vähän tapana kokkailla hiukan niin, että mitä sattuu kaapista löytymään. Tämä on juuri semmoinen keitto. VillaNanna: Ihanat keitot
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30614348:Kiitos! Ai nuo olikin sipuleita tuolla keitossa. Minä katsoin, että se on kesäkurpitsaa.
Voi sitäkin laittaa. Keitot on sellaisia, että niitä voi tehdä millaisia tahansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30614369:Joo. Minun keitoistani tuppaa vaan tulemaan aina ihan mauttomia. Ja olen vähän huono noiden sipulien kanssa.
Mausteita vain ja yrttejä jos itse ei tee maustekuutioita tai mausteseoksia niin kaupasta löytyy hyviä lisäaineettomia vaihtoehtojakin.
Booty sun ruokakuvia on aina ilo katsoa.
Onko nuo ihan broilerin rintafilepihvejä ?
*kuolaa karitsanpaistin päälle*