Quinny Freestyle XL3 rattaat??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rrrrrrrrrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rrrrrrrrrrr

Vieras
Onko kellään kokemusta noista? Kehukaa, haukkukaa? :) Löysin tosi vanhoja vastauksia vaan haulla..Toimiiko juoksurattaina? Meille tulisivat ihan perus rataskäyttöön, mutta mietin jos nuo menis myös juoksurattaina? :) Onko kestävät? Ja jos jollakin ei ole kokemusta näistä niin sanokaa, onko nuo hölmön näköiset teidän mielestä? :D Mies on sitä mieltä... :D


Suuri kiitos jo etukäteen!!
 
Todella tukevat. Meillä oli nuo pari vuotta sitten. Ainut ongelma, ertä ne ei mahdu raitiovaunun ovista eli leveyttä riittää. Toinen inhottava puoli on se, että jos eiole lisävarusteena ostanut ns. Turvakaarta niin lapsi pitää lla vöissä aina. Eli en ostaisi uusiksi. Maastossa toimii kyllä todella hyvin ja vaunukopan kanssa.
 
meillä on freestylet ja olen ollut todella tyytyväinen. meillä on tosin turvakaarellinen malli ja käsijarrut myös. tosi kepeät ja ketterät, mutta tukevat juostessakin. ainoa miinus on se, että työntöaisan saa vain muutamaan eri asentoon, mielestäni ei tarpeeksi alas.
 
Kiitos paljon vastauksistanne!! :) Katselin myös tuollaista mallia missä olisi se turvakaari :) Tuota tukevuutta mietin myös kun moni on sanonut, että kolmipyöräiset kaatuu helposti :O
 
Kiitos paljon vastauksistanne!! :) Katselin myös tuollaista mallia missä olisi se turvakaari :) Tuota tukevuutta mietin myös kun moni on sanonut, että kolmipyöräiset kaatuu helposti :O

En osaa sanoa kyseisistä rattaista mitään, mutta itse en kolmirattaista ostais ainoiksi kärryiksi, jos kärryillä on tarkoitus lapsen lisäksi kuljettaa vähänkin painavia kantamuksia. Saattoi toki johtua kokemattomuudesta, mutta itse sain kolmirattaisista sydämmen tykytyksia pari kuukautta takaperin, kun kärryt lähti kaatumaan, hiukan epätasaisessa maastossa ja voin sanoa, että oli vaikea saada kärryt pystyyn.
 
Meillä on toisina rattaina sellaiset kunnon vankkuri yhdistelmät ja vähän ketterämmät haluaisin nyt toisiksi rattaiksi kun poika on jo 1v.. Niin ja jos noiden kanssa vois juostakkin. Mutta tuota juuri mietin, että jos ne kaatuu helposti :(
 

Similar threads

O
Viestiä
11
Luettu
18K
Seksi
vierailija
V

Yhteistyössä