Pyytäkää rohkeasti sairaslomaa!

Aivan! Hoitajat on sairaaloissa aina kamalan äkäisiä. Mistä johtuu? Toivottavasti ei tarvitse joutua niitten kanssa enää tekemisiin. Ei niiltä mittään empaattisuutta saa. Törkkivät vaan menemään ja puhuvat keskenään joutavia.

Pakko myöntää, että en saanut kovinkaan hyvää kohtelua sairaalassa oloaikanani naistentautien hoitajilta. Tai no en saanut minkäänlaista kohtelua. Minut ohitettin täysin. Sairaalavaatteet päälle ja siinä se sitten oli.
Itse olen myös hoitaja eikä todellakaan tulisi mieleenikään olla niin välinpitämätön. Valitettavasti meitä hoitajia on niin monenlaisia kuin on ihmisiäkin.

toinenlääkäri
Hyvä!

Totta kai henkisesti järkyttyneille sair.lomaa kirjoitetaan eiköhän se ole jokaiselle terv.huollossa työskentelvälle enmmän kuin päivän selvää.Niin tuleekin tehdä kuin että töskätä töissä.

:hug: kaikille keksenmenon kokeneille ja huonosti kohdelluksi tulleille.
Itse voisin kyllä vain lähettää ruusut minua hoitaneille!

on siellä sairaalassa usein aika kiireistäkin, että johtuisko huono kohtelu huonoista työoloista?
Ja palveluammateista vielä sen verran,että eipä tuota saa aina kaupan kassallakaan kovin asiallista kohtelua, mutta onneksi silloin voi äänestää jaloillaan;)

noriko
Minulla on keskenmeno menossa. Maanantaina kävin lääkärissä, silloin katsottiin ultrassa, ei kehityskelpoista raskautta. Vuotoa ollut jo edellisestä torstaista asti, lisääntynyt pikkuhiljaa. Eilen tosi kovia kipuja ja tuli varmaan se alkio ulos.

Tänään kävin polilla tarkastuksessa, kohtu ei ole tyhjentynyt vieläkään. Ensi tiistaina uusi aika ja jos vielä jämiä, torstaina lääkkeillä tyhjennys. TK lääkäri kirjoitti siis maanantaina tämän viikon sairaslomaa. Pitäisi siis olla töissä ensi maanantaista keskiviikkoon. Jos kivut yltyy sellaisiksi kuin eilen, en tosiaankaan ole työkykyinen. Saati sitten, että asia on mielessä koko ajan.

Toivoisin tosiaan kohdun tyhjenevän ilman lääkkeitä, tämä odottelu vaan on kamalaa. Kun ei oikein voi mitään ihmeellistä tehdä eikä minnekään lähteä.

Onko muilla keskenmeno kestänyt näin kauan? Tai onko odoteltu luonnollista poistumista vai heti lääkkeet käyttöön?

mulla kipu ja vuoto kesti 8 päivää ei tarjottu etes lääkkeellistä apua enkä tajunnut siinä tilanteessa pyytää kun oli niin paljon muita asioita mielenpäällä..minulle lääkäri sanoi että 1kk päästä tehdä kotona r testi ja jos positiivinen niin yhteyttä siinepäin mutten taida niin kauan odottaa ehtii pian tulla tulehdus,,,olin viikon saikulla ja nyt töissä vuoto on loppunut mutta valtava väsymys vielä vallalla joten kokeilen nyt tehdä töitä urhoollisesti mutta jos en pysty käyn pyytämässä saikkua..kaikille meille hoitajille ja lääkäreille roppakaupalla empaattisuutta ja jaksamista työelämään ettei käy näin että saa täältä palstalta lukea katkeruutta ja kinaa se ei ole amatillista mutta minäpä lähden nyt töihin jakamaan omaa empaattisuuttani ja ymmärrystä ja toivon että myös saan itse sitä silloin kun sitä tarvin ;) :hug: :xmas: :D

Yhteistyössä