Pyysin yhtä entistä hoitoa kaveriksi naamakirjassa

Pyörittiin myös samoissa porukoissa silloin joskus, oltiin siis myös kavereita. No, tää ei oo hyväksynyt sitä, eikä hylännytkään :LOL: Ei kai se raukka kehtaa... Pistin sille viestiä, että voit ihan ohittaa sen kaveripyynnön, tuskin hyppään ikkunasta sen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Pyörittiin myös samoissa porukoissa silloin joskus, oltiin siis myös kavereita. No, tää ei oo hyväksynyt sitä, eikä hylännytkään :LOL: Ei kai se raukka kehtaa... Pistin sille viestiä, että voit ihan ohittaa sen kaveripyynnön, tuskin hyppään ikkunasta sen takia.
Joillakin menee aikaa. Mulla on ainakin kavereita, joilla on viikonkin kestäny... Eivät kai kyttää jatkuvasti sinne.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oisit ollu hiljaa, ahdistelijan vaikutelman annat itsestäs kun meet sörkkii, että ei sit, en ois halunnukkaa
Ahdistelijan? Miten mä oon sitä ahdistellut...? En haluu että se roikkuu siellä mun kaverilistalla, kun ei kerta haluu olla mun kaveri :D
Saat sen poistettua itsekin sieltä omalta listaltasi.

oisit ollu hiljaa, ahdistelijan vaikutelman annat itsestäs kun meet sörkkii, että ei sit, en ois halunnukkaa
Ahdistelijan? Miten mä oon sitä ahdistellut...? En haluu että se roikkuu siellä mun kaverilistalla, kun ei kerta haluu olla mun kaveri :D
Saat sen poistettua itsekin sieltä omalta listaltasi.
Katos niin olikin. Mä oon luullu ettei noita kaveripyyntöjä voi perua.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
tuleeko siitä joku ilmotus jos se hylkää sen pyynnön?
Ei, kun sen kohdalla lukee sen jälkeen pyydä kaveriksi, eikä enää odottaa vahvistusta tai jotain.
Mulla yks kaveripyyntö kesti aika pitkään, varmaan kuukauden ja kävin jossakin välissä katsomassa niin siinäkin luki se pyydä kaveriksi. Kaveri sitten hyväksyi sen kuitenkin kuukauden jälkeen eli ei ollut ohittanutkaan sitä, ei ollut vain käynyt fb:ssa.

vieras
lähettää uutta viestiä. Ihan se ensimmäinenkin oli minusta jo siinä rajoilla. Jos kerta hoito vaan on ollut niin kuka haluaa sellaisia fb-kavereiksi? En tajua muutenkaan koko ideaa jos pitää 2000 kaveria siellä olla.

lähettää uutta viestiä. Ihan se ensimmäinenkin oli minusta jo siinä rajoilla. Jos kerta hoito vaan on ollut niin kuka haluaa sellaisia fb-kavereiksi? En tajua muutenkaan koko ideaa jos pitää 2000 kaveria siellä olla.
Mikä ensimmäinen? Ihan yhden ja ainoa viestin lähetin... Se on myös mun vanha kaverini, jollaisia mulla on muitakin naamakirjassa kavereina. Ja jos se ei haluu entistä hoitoaan naamakirja kaveriksi, niin miksei sitten hylännyt pyyntöä? Sehän tässä oli pointtina, että eikö se kehdannut vai mitä. Ja joo, mulla ei ole tavoitteena hankkia 2000 naamakirja kaveria.

Yhteistyössä