Pyysin miestäni kehumaan mua ja se suuttui!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru¨
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru¨

Vieras
Mieheni ei ole KOSKAAN kehunut mun ulkonäköä tai oikeastaan millään muullakaan tavalla ole mua kehunut, yhdessä ollaan oltu kohta 6 vuotta. Olen pyytänyt joskus ennenkin että olisi kiva kuulla kehuja, itse nimittäin tykkään kehua häntä ja muitakin ihmisiä. Ensimäisen kerran pyysin häntä joskus kehumaan mua 2 vuotta sitten, mutta sekin pieni toive kaikui kuin kuuroille korville, ei tule kehuja vaikka miten tälläytyisi tai mitä tekisi. Joskus jos olen lähdössä ulos juhlimaan niin saattaa sanoa että mitä sä ton näkösenä ulos menet!! Toiko sit pitäis kokea kehuna vai?
Noh, vähän aikaa sitten pyysin miestäni kehumaan mua, että olis kiva kuulla joskus jotain kaunista sanottavaa minusta. Eka mies ei vastannut mitään, sit se jotai hömisteli ja mä kävin itkee kun tuntui pahalta kun ei voinut ottaa edes tosissan! Mä menin toiseen huoneeseen itkemään ja äijä jotai tuli keuhkoaa kun kävin "turhasta vinkumaan" ja paineli vihasena ulos.. Ja mä en kaipais muuta kun että joskus sanois jotain kaunista!!! Mä olen vissiin sit niin kauhea ja ruma kun ei ole mun oma mies koskaan millään tavalla mua kehunut...!

mies on ääliö. :hug:

minäkin sanoin kerran miehelle että mua surettaa kun se ei kehu ikinä ja ainoo mitä se sai sanottua takas oli "ei sussa mitään vikaa oo". :o |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ei vika sinussa varmasti ole. Sun mies on jotenkin outo. :hug:

No se on vissii vähän outo, ehkä suomalainen mies ois parempi ilmasu.. Ei puhu, ei pussaa, hömisee hiljaa ja kännissä sit kasvaa iiiiison miehen ego. Mitähän mä oikein siinä rakastan..??

Jos mun mies ei kehuis mua, niin tekisin niin ikävästi, että lähettäisin itselleni kukkia ja kehuja ja sit sanoisin sille, että en tiedä, keltä ne on. Mutta se olisi tietysti väärin tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:

minäkin sanoin kerran miehelle että mua surettaa kun se ei kehu ikinä ja ainoo mitä se sai sanottua takas oli "ei sussa mitään vikaa oo". :o |O :headwall:

Nii just semmonen, kerran oon nätiks kehassu ja ilmotan sit jos asia muuttuu... Aina sanotaan että miehelle pitää sanoa suoraan mitä haluaa, eikä mitään vihjaisuja kun ne ei niitä ymmärrä, mut sit kun sanoo suoraan niin ne ei kuitenkaan ymmärrä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:

Nii just semmonen, kerran oon nätiks kehassu ja ilmotan sit jos asia muuttuu... Aina sanotaan että miehelle pitää sanoa suoraan mitä haluaa, eikä mitään vihjaisuja kun ne ei niitä ymmärrä, mut sit kun sanoo suoraan niin ne ei kuitenkaan ymmärrä!!

minä olen sitten suomalainen mies :| en vaan osaa kehua ketään tai mitään. se ei tarkoita etten piittaisi, näytän sen vaan teoilla mikä joillekin on asia jota ei huomioida mitenkään

Mutta jos hän ei ole ikinä kehunut (ei vaan osaa) niin ei kai yhtäkkiä opi? Ja jos kävit tuolleen sanomaan ja sit aloit itkemään niin ehkäpä hämmenty? Miehet, jotka eivät puhu kovin tunteistaan, menee lukkoon tollasissa tilanteissa. Ymmärrän kyllä silti, että susta tuntui pahalle.

Jos mun mies ei kehuis mua, niin tekisin niin ikävästi, että lähettäisin itselleni kukkia ja kehuja ja sit sanoisin sille, että en tiedä, keltä ne on. Mutta se olisi tietysti väärin tehty.

:D toi ois hyvä!! Mutta kun tässä on se että mä saan kehuja muilta, muilta miehiltäkin, mutta ei se siltikään tunnu samalta jos oma mies ei kehu.. Kerroppas sitten miehelle että mua kehuttiin, niin johan sillä nousee höyry korvista ja on sata varma että käyn pettämään, luoja että on vaikeaa!

:D toi ois hyvä!! Mutta kun tässä on se että mä saan kehuja muilta, muilta miehiltäkin, mutta ei se siltikään tunnu samalta jos oma mies ei kehu.. Kerroppas sitten miehelle että mua kehuttiin, niin johan sillä nousee höyry korvista ja on sata varma että käyn pettämään, luoja että on vaikeaa!

Onko se siis niin epävarma, ettei halua sua kehua, ettet vaan ajattele, että sulla ois mahiksia käydä pettämässä?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mutta jos hän ei ole ikinä kehunut (ei vaan osaa) niin ei kai yhtäkkiä opi? Ja jos kävit tuolleen sanomaan ja sit aloit itkemään niin ehkäpä hämmenty? Miehet, jotka eivät puhu kovin tunteistaan, menee lukkoon tollasissa tilanteissa. Ymmärrän kyllä silti, että susta tuntui pahalle.

No kun mä olen sanonut asiasta aiemminkin niin ei tää nyt mitenkään yllätyksenä tullu! Olen sanonut asiasta, ja odottanut että tepsiikö, toimiiko, noh, ei tepsi, pyydetään uudestaan, toimiiko, no ei vieläkään, sit on jo itellä aika paska fiilis ja sit ei voi enää pidättää itkua kun taas asiaa pyytää...

Onko se siis niin epävarma, ettei halua sua kehua, ettet vaan ajattele, että sulla ois mahiksia käydä pettämässä?

No aika hankalasti mun mielestä ajattelee mieheksi jos noin ajattelis! Kyl mun tekis mieli kohta hypätä seuraavan miehen kaulaan joka mua kehuu... Vaikken oikeasti siihen pystyiskään.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

No kun mä olen sanonut asiasta aiemminkin niin ei tää nyt mitenkään yllätyksenä tullu! Olen sanonut asiasta, ja odottanut että tepsiikö, toimiiko, noh, ei tepsi, pyydetään uudestaan, toimiiko, no ei vieläkään, sit on jo itellä aika paska fiilis ja sit ei voi enää pidättää itkua kun taas asiaa pyytää...

:( no, vaikeepa tohon on muuta, kun että sun pitää kertoa miehelles, mitä olet meille kertonut nyt täällä. Vaikka siis oletkin jo hälle puhunut. Mutten keksi muutakaan. Noilla ketjussa mainituilla "mustasukkasuustempauksilla" keräät vaan lisää ongelmia itselles ja teille.

Lähinnä mua hämmästyttää se, että jos mies ei kuuden vuoden aikana koskaan ole oma-aloitteisesti sua kehunut, niin miten se voi hämmästyttää tai edes loukata, jos hän yhtäkkiä käskystäsi ei niin tee. :o

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Lähinnä mua hämmästyttää se, että jos mies ei kuuden vuoden aikana koskaan ole oma-aloitteisesti sua kehunut, niin miten se voi hämmästyttää tai edes loukata, jos hän yhtäkkiä käskystäsi ei niin tee. :o

Mut outoa, että suuttuu, kun toinen alkaa itkeä. :(

Nokun aluks mä en edes tajunnut että se ei kehunut mua! Olin vaan niin rakastunu.. Sit mun kaveri kerto joskus kuinka ihanaa on kun sen mies kehuu sitä ja mä tajusin että mun mies ei ole kehunut mua koskaan!! Voitte kuvitella miltä sillon tuntu kun sen tajus..

Ei kai tässä nyt ollut käsky kyseessä vaan pyyntö jollaisia on ollut ennenkin, ihmeellistä kärjistämistä ja tekopyhyyttä! Jos ei haluistaan ja toiveistaan toiselle puhu niin sitten haukutaan ja jos puhuu niin sittenkin haukutaan! Ihmeellistä pelleilyä! Ap, ymmärrän sinua. MIehesi on ääliö.

Nokun aluks mä en edes tajunnut että se ei kehunut mua! Olin vaan niin rakastunu.. Sit mun kaveri kerto joskus kuinka ihanaa on kun sen mies kehuu sitä ja mä tajusin että mun mies ei ole kehunut mua koskaan!! Voitte kuvitella miltä sillon tuntu kun sen tajus..

No onhan tuo surkeeta ja varmasti tuntui pahalle tajuta. Mutta onko se miehen vika josset tajunnut millainen hän oikeasti on?

ihmiset ovat erilaisia, joillekin toisten kehuminen on luontevaa ja toisille ei. Niille joilta se ei tule luonnostaan, voi olla vaikea väkisin ruveta kehumaan enkä ole yhtään varma onko se edes reilua.

Mut outoa, että suuttuu, kun toinen alkaa itkeä. :(

mistäs sen tietää millaisen parkumismarttyyrikohtauksen ap on vetänyt tai tilanteen taustoja muutenkaan

Yhteistyössä