S
suru¨
Vieras
Mieheni ei ole KOSKAAN kehunut mun ulkonäköä tai oikeastaan millään muullakaan tavalla ole mua kehunut, yhdessä ollaan oltu kohta 6 vuotta. Olen pyytänyt joskus ennenkin että olisi kiva kuulla kehuja, itse nimittäin tykkään kehua häntä ja muitakin ihmisiä. Ensimäisen kerran pyysin häntä joskus kehumaan mua 2 vuotta sitten, mutta sekin pieni toive kaikui kuin kuuroille korville, ei tule kehuja vaikka miten tälläytyisi tai mitä tekisi. Joskus jos olen lähdössä ulos juhlimaan niin saattaa sanoa että mitä sä ton näkösenä ulos menet!! Toiko sit pitäis kokea kehuna vai?
Noh, vähän aikaa sitten pyysin miestäni kehumaan mua, että olis kiva kuulla joskus jotain kaunista sanottavaa minusta. Eka mies ei vastannut mitään, sit se jotai hömisteli ja mä kävin itkee kun tuntui pahalta kun ei voinut ottaa edes tosissan! Mä menin toiseen huoneeseen itkemään ja äijä jotai tuli keuhkoaa kun kävin "turhasta vinkumaan" ja paineli vihasena ulos.. Ja mä en kaipais muuta kun että joskus sanois jotain kaunista!!! Mä olen vissiin sit niin kauhea ja ruma kun ei ole mun oma mies koskaan millään tavalla mua kehunut...!
Noh, vähän aikaa sitten pyysin miestäni kehumaan mua, että olis kiva kuulla joskus jotain kaunista sanottavaa minusta. Eka mies ei vastannut mitään, sit se jotai hömisteli ja mä kävin itkee kun tuntui pahalta kun ei voinut ottaa edes tosissan! Mä menin toiseen huoneeseen itkemään ja äijä jotai tuli keuhkoaa kun kävin "turhasta vinkumaan" ja paineli vihasena ulos.. Ja mä en kaipais muuta kun että joskus sanois jotain kaunista!!! Mä olen vissiin sit niin kauhea ja ruma kun ei ole mun oma mies koskaan millään tavalla mua kehunut...!