Pyysin miestä ostamaan minulle mustat sukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
Siis ihan yksinkertainen pyyntö, yksi kappale mustia sukkia prisestä samalla kun käy kaupassa ostamassa ruokaa...

Kysyin sitten missä sukat ovat. Mies ojensi taskustaan prisman hevipussin jossa sukat olivat... Oli joo ostanut sukat, oikein kolme paria, ja oli mustatkin, ainakin kärjistä ja kantapäistä! Mutta niissä meni myös sellaista söpöä eläinkuosia ympäri sukkaa. Yksissä oli leopardikuviota, toisissa seeprakuviota ja kolmansissa hmm jotain siltä väliltä... Että grauh vaan, nekö laitan huomenna suorien housujen kanssa jalkaan? "Kun ne oli alennuksessa!" :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita mies asialle, niin saat tehdä saman itse perässä.

Aivan varmasti, mies on kans huomannut saman. Ja jos johonkin lisäätjonkin että sen ja sen väriset ei saa olla, niin sen mielestä menee liian vaikeaksi. Niillä on putkiaivot.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No ei kai ne sukat paljon näy jos kenkiä käytät. Koita kuule repästä, ei elämä saa mennä noin vaikeeksi että sukkien on oltava tiettyä väriä!!

Millaista työtä sinä oikein teet? Minä en valitettavasti voi laittaa mitä tahansa päälle töihin, vaikka kuinka haluaisin...

Millaista työtä sinä oikein teet? Minä en valitettavasti voi laittaa mitä tahansa päälle töihin, vaikka kuinka haluaisin...

En niin minkäänlaista. Siksipä mulla on usein jopa eriparisukat jalassa kun en ole aamulla löytänyt saman parisia... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

En niin minkäänlaista. Siksipä mulla on usein jopa eriparisukat jalassa kun en ole aamulla löytänyt saman parisia... :snotty:

Hei siinä tapauksessa haluaisitko sattumalta ostaa kolme paria leopardisukkia? :D :D :D Nyt löytyisi!

Yhteistyössä