Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnu et nestemäiselle on oltava pallo..:mä pesen tuttipullon korkilla!
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:eikö siinä sun pesukoneessa oo pesuainelokeroa?
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:eikö siinä sun pesukoneessa oo pesuainelokeroa?
on,mut en mie tiä mihin niistä se pitäis laittaa ku aina oon sillä pallolla pessy. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnu et nestemäiselle on oltava pallo..:mä pesen tuttipullon korkilla!
siis voiko noin tehdä? vai oliko provo?
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:eikö siinä sun pesukoneessa oo pesuainelokeroa?
on,mut en mie tiä mihin niistä se pitäis laittaa ku aina oon sillä pallolla pessy. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja en tajunnu...:juu, ei siis kumisessa tutti-osassa, vaan siinä ainun kumitutin suojakorkissa. meidän koneeseen ei voi laittaa nestemäistä lokeroon, on edestä täytettävä.