pyykinpesuaineista kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käytetään vain pesupähkinöitä :D Saa ekokaupoista. Välillä laitetaan ekologista valkaisujauhetta joukkoon. Aina on puhdasta tullu... Ei käytetä huuhteluainetta tai kuivausrumpua.

käytän nestemäistä rainbow merkkistä semmosta violetin väristä tuoksuu hyvälle :)
ja vielä huuhteluaineena jotain passion juttua joka on punaista ja jossa vauvan kuva en merkkiä nyt muista. =)

Mulla käytössä joko Bio Luvil tai Ariel. Joskus käytän jauhetta ja joskus nestemäistä. White tarkoittaa valkopyykkiä tai vaaleeta pyykkiä. Mä ainakin käytän sitä myös vaaleille pyykeille. Mustalle on omaakin pesuainetta, mut ite oon pessy mustat colorilla ja hyvä on tullut :D En viitsi säilyttää satoja erilaisia pesuaineita kaapeissa :D Huuhteluainetta vaihdan aina mielen mukaan.

Vielä tosta zeoliitti-jutusta...Mä pesen kerran kuussa meidän koneen apteekista saatavalla sitruunahapolla. Se puhdistaa putket ja raikastaa koneen eikä niitä jäämiä pääse syntymään. 90 astetta pitää olla ja tyhjä kone ja pisin mahdollinen pesuohjelma ja puhdasta tulee :D Helpompaa varmaankin olisi siirtyä zeoliittivapaaseen pulveriin, mutta käy se näinkin :D

Yhteistyössä