Pyykinpesijät hoi: minkä pyykin joukossa pestään tummat valkoraidalliset vaatteet???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykkärimuija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Valkoraidalliset oon yleensä laittanut vaaleiden kanssa, olen ajatellut, että jos ne tummemmat raidat ei värjää niitä saman vaatteen valkoisia raitoja, ei ne värjää muitakaan valkoisia vaatteita :)

no noinhan se menee.

Samaa kyl olen itse ajatellut! :)

Mutta mitä pesuainetta te käytätte sitten tohon pyykkiin (vaaleat ja raidalliset)?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Valkoraidalliset oon yleensä laittanut vaaleiden kanssa, olen ajatellut, että jos ne tummemmat raidat ei värjää niitä saman vaatteen valkoisia raitoja, ei ne värjää muitakaan valkoisia vaatteita :)

no noinhan se menee.

Mutta mitä pesuainetta te käytätte sitten tohon pyykkiin (vaaleat ja raidalliset)?

Milloin mitäkin. Voihan siihen käyttää värilliselle tarkoitettua pesuainetta, niin ei ainakaan valkaise, jos silloin tällöin vain on siellä valkoisen pyykin joukossa niitä raidallisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no noinhan se menee.

mä käytän oikeastaan kaikelle pyykille ihan samaa ainetta, eikä se sisällä valkaisuaineita.

Yhteistyössä