Pyyhkeiden pesusta ja etikka huuhtiksena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Alkuperäinen kirjoittaja Meemis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja wb:
ei tää mikään tyhmä kysymys oo,en mäkään tiiä paljonko sitä pitäs laittaa

Ei kukaan oo niin väittänytkään että olisi, mutta aapee kysyi kyllä pyyhkeitten pesulämpötilaa ja SE minusta on tyhmä kysymys.

Varmaan kysyi siksi, josko tuo etikan käyttö vaikuttaisi jotenkin pesulämpötilaankin.

Näin minäkin ajattelin :) Että voiko muuten pestä normaalisti vai pitääkö pestä esim. alhaisemmalla lämmöllä etikan takia.

Minä käytän nykyään etikkaa kaiken pyykin kanssa :) Tykkään kovasti eikä haise vaatteissa etikka pesun jälkeen.

Jotkut mun mielestä pesee pyyhkeitä myös 90 asteessa. Just näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Alkuperäinen kirjoittaja Meemis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja wb:
ei tää mikään tyhmä kysymys oo,en mäkään tiiä paljonko sitä pitäs laittaa

Ei kukaan oo niin väittänytkään että olisi, mutta aapee kysyi kyllä pyyhkeitten pesulämpötilaa ja SE minusta on tyhmä kysymys.

Varmaan kysyi siksi, josko tuo etikan käyttö vaikuttaisi jotenkin pesulämpötilaankin.

Näin minäkin ajattelin :) Että voiko muuten pestä normaalisti vai pitääkö pestä esim. alhaisemmalla lämmöllä etikan takia.

Minä käytän nykyään etikkaa kaiken pyykin kanssa :) Tykkään kovasti eikä haise vaatteissa etikka pesun jälkeen.

Jotkut mun mielestä pesee pyyhkeitä myös 90 asteessa. Just näin!

Jep. Minä pesen ainakin koiran pyyhkeet aina 95 asteessa, mutta toisinaan myös muitakin pyyhkeitä tai vaikka lakanoita. Sideharsotkin joskus kieputan siinä

Yhteistyössä