Pyydän anteeksi!......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Tiedän mun jutut teitä ärsyttää, mun jatkuva kehuminen, elämästä liika kertominen. Tiedän jutut kuulosta ja menneet sairaaksi. Mä en kyllä mitään valehdellut että uuden miehen kaa asun ja hänestä kaikki mitä kerroin totta. En mä myöskään ole paska äiti niin kuin annoin ymmärtä ja varma monet luule, ettei mua kinosta kun työt, shoppailu, rahaa ja juominen. Ei se oikeastaan näin menee, kyllä ne jutut mua kinosta, mutta on mulla tärkeämpikin juttu ja ne on lapset, mies, eli perhe. Enkä mä myös niin paska ole että menin miehen kaa vain ja ainoastaan rahan takia, sanon suoraan mä rakastan hänet ja hän on myös mulle aika hyvää turva rahankin suhteen ja suhtautukaa miten suhtaudutte, mutta valitettavasti nykymaailmassa ilman rahaa on vaikea olla, myös kun niitä on vähän. Niin vielä lapsista, kyllä mä lasten kaa leikin, ei mun vaan pakko täällä kaikki kertoa, kyllä lapset mun kans viihtyy, eikä ne näe minussa että sekopää olen, niin kuin palstalle ehkä annoin ymmärtä. Mä vaan täällä tulen kertomaan jotain sellaista akshonia, eli puhua pla pla, eli paska, vaikka ei se paska oo enkä valehtelee, ehkä vaan liian värikästi sen kerron että monet mua pitää hulluna, sen takia, sorry, pyytän anteeksi

Milanna, pistä vähän kappalejakoa tkstiin, niin on kivempi lukea.

Sä nyt olet tuollainen tättähäärä, tohinalla ja kohinalla, kipinällä ja rytinällä. Mua ei haittaa, ihan kivaa piristystä nahinoihin ja happaman makuisiin juttuihin. Toisia ärsytät, mutta vamaan juuri siksi, kun olet tuollainen.. höpsönpöpsön hassuli.

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23284593:
Sata alotusta "minäminäminä!" Eikö tänkin vuodatuksen olis voinut johonki jo alotettuun ketjuun laittaa, eikä taas alottaa uutta?!

Täällä on paljon toisten aloituksia SAMOISTA asioista. Eiköhän täällä "paperia" riitä kaille?

Menkää itse pois -ainakin Milannan ketjuista! Tällä forkalla nyt tulee satoja aloituksia joka päivä ja usein ihan samasta aiheesta. Miksi yhden aloitukset niin ärsyttää? Eihän ole pakko lukea, eihän? Ihan voi olla avaamattakin?

Tollaiset mene pois kun mä en tykkää susta -heitot on lapsellisia.

[QUOTE="vieras";23284634]Haista sinä Venakko paska![/QUOTE]

sä oot niin kiltti:), pakko myönnä, että minunkin mies ei halua suomalaista naista juuri tään takia, jooko liian vakavia tai vihaisia kaikille, no on muitakin syitä, vaikka ei kaikki mutta monet, käyttäytyminen persestä ja netin kauttaa purkkaa oma vihaa saa kun ei kasvoille voi sanoa

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23284593:
Sata alotusta "minäminäminä!" Eikö tänkin vuodatuksen olis voinut johonki jo alotettuun ketjuun laittaa, eikä taas alottaa uutta?!

Ja sulla sata sapekasta kommenttia aiheesta riippumatta vähän siellä ja täällä. Eikö niitä voisi laittaa yhteen ketjuun vaikka otsikolla Terveisiä maalta? Saisimme kaikki kerralla nauttia millaisia terveisiä Pohjanmaalta lähetellään kautta Suomen.

Niin helppoa olla aina hyvä ja vähän muita parempi.

Tiedän mun jutut teitä ärsyttää, mun jatkuva kehuminen, elämästä liika kertominen. Tiedän jutut kuulosta ja menneet sairaaksi. Mä en kyllä mitään valehdellut että uuden miehen kaa asun ja hänestä kaikki mitä kerroin totta.

En mä myöskään ole paska äiti niin kuin annoin ymmärtä ja varma monet luule, ettei mua kinosta kun työt, shoppailu, rahaa ja juominen. Ei se oikeastaan näin menee, kyllä ne jutut mua kinosta, mutta on mulla tärkeämpikin juttu ja ne on lapset, mies, eli perhe.

Enkä mä myös niin paska ole että menin miehen kaa vain ja ainoastaan rahan takia, sanon suoraan mä rakastan hänet ja hän on myös mulle aika hyvää turva rahankin suhteen ja suhtautukaa miten suhtaudutte, mutta valitettavasti nykymaailmassa ilman rahaa on vaikea olla, myös kun niitä on vähän.

Niin vielä lapsista, kyllä mä lasten kaa leikin, ei mun vaan pakko täällä kaikki kertoa, kyllä lapset mun kans viihtyy, eikä ne näe minussa että sekopää olen, niin kuin palstalle ehkä annoin ymmärtä.

Mä vaan täällä tulen kertomaan jotain sellaista akshonia, eli puhua pla pla, eli paska, vaikka ei se paska oo enkä valehtelee, ehkä vaan liian värikästi sen kerron että monet mua pitää hulluna, sen takia, sorry, pyytän anteeksi
Tässä Hyytille kappalejakoa.

[QUOTE="hehee";23284656]Ja sulla sata sapekasta kommenttia aiheesta riippumatta vähän siellä ja täällä. Eikö niitä voisi laittaa yhteen ketjuun vaikka otsikolla Terveisiä maalta? Saisimme kaikki kerralla nauttia millaisia terveisiä Pohjanmaalta lähetellään kautta Suomen.

Niin helppoa olla aina hyvä ja vähän muita parempi.[/QUOTE]

Niin, että kun on eri maasta kotoisin ja kirjoittaa hassulla aksentilla, vaikkakin kuraa, niin johan rupeaa kiinnostamaan suomalaista tavisnaista.

Yhteistyössä