pyydät miestäsi/isääsi tai veljeäsi ostamaan siteitä,miten he reagoivat asiaan?

• Viestiketjun aloittaja "vehnä"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mies ostaa mukisematta, jos on tarkkaan kerrottu mitä ja millaisia pitää ostaa.

Niin isä kuin veljet ovat vuosikymmeniä asuneet niin kaukana, että eipä ole moista koskaan tarvinnut pyytää ostelemaan.

"vieras"
Isältä tai veljeltä tuskin näin aikuisena pyytäisin moista, mutta voin kuvitella, että isä ostaisi halvinta mahdollista ja veli mitä sattuu. Mieheni on ostanutkin minulle siteitä, pikkuhousunsuojia, tamponeja, mitä tahansa, ja on joka kerta tuonut tismalleen oikean tuotteen. Kerran kävi jopa kahdessa kaupassa kun ensimmäisessä ei ollut! :)

"vieras"
Mies ostaa ihan mukisematta. Isä on niin jäärä, ettei ostaisi. Veli varmaan viipyisi hyllyllä pitkään ja hartaasti ja kysyisi ehkä myyjältäkin vielä apua, että varmasti löytäisii oikean.

Isä osti kun kotona asuin ilman mutinoita jos antoi kunnon tuntomerkit halutusta tuotteesta. Näin siis vain hätätilanteessa.

Miehen kanssa on vähän sama tilanne, että tuo kyllä kun pyydän, mutta pitää melkein lähettää kuva halutusta tuotteesta ja sitten vielä varalle vaihtoehto kaksi jos haluttua tuotetta ei löydy :D

Miten se muuten onkin niin vaikeaa hommata kotiin ne varastot silloin kun niillä ei ole tule palava kiire? Kuitenkin edes suunnilleen tietää millon tarve on... Ja sitten istut vessassa ja odotat miestä kotiin :D

"piipi"
Isä oli aikoinaan terveyskeskuksessa töissä ja tilasi sieltä ison laatikon siteitä, sellaista sairaalamallia ja niitä me jouduimme nuoruudessa käyttämään. Nyt en mieheltä edes pyydä, ei kehtaisi edes ostaa, luulisin :)

guitar slinger
En käytä vakituiseen, synnytyksen jälkeen kyllä ja silloin mies niitä mukisematta haki.

En osaa kuvitella tilannetta, jossa isältä tai veljeltä moista joutuisin pyytämään, mutta uskoisin, että tarvittaessa onnistuis. Vaimot niillä on molemmilla, jonkunlainen käsitys räteistä täytyy olla.

mies2
Jos akka pyytäisi tuomaan jotain perkeleen naisten alapäärättejä tai mitälie pillutulppia niin nauraisin päin naamaa ja käskisin hakea ihan itse. Täytyy olla munaton mies joka nöyränä lähtee tuollaisille asioille, todella noloa.

Vierasmä
Isältä ja veljeltäni en ole koskaan kysynyt. Sen tiedän, että isä ei ostanut äidilleni siteitä.

Mieheni kyllä kehtaisi ostaa, mutta hoidan itse nuo ostokset, niin saan varmasti, mitä haluan.
Tosin ei mun edes tarvi pyytää ketään ostamaan, mä olen jotenkin sellanen, että multa ei ikinä mikään lopu kesken.

Mun mies on ostanu mulle siteitä eikä häpee sitä ja tietää mitä siteitä käytän.
Veljestä en tiiä.

Viimeksi muokattu:
kakskybä
En osaa sanoa, että miten isä tai veli suhtautuisi. Ei ole siis tullut semmosta tilannetta eteen, että olisi täytynyt heitä pyytää hakemaan. Mies hakee mukisematta ja aina on löytänyt jopa oikean paketin. 8)

Veljet ostaisi, kuten myös isä ja kaikki tähän mennessä olleet poikaystävät/tapailukaveritkin.

Eivät reagoi mitenkään eri tavalla kuin siihenkään, kun pyytää ostamaan vaikkapa saippuaa tai kaurahiutaleita.

"diipadaapa"
Isä haki kerran pari kun vielä asuin kotona, ei ainakaan mulle sanonu mitään ettei kehtais hakea ja varmaan äidillenikin hakenu. Molemmat veljeni varmaan hakisi ilman sen kummempia reaktioita, mutta tuskin tarvetta tulee kun asuvat sen verran kaukana. Mieheni hakee kans. En ymmärrä miksi se olisi niin kauheaa miehelle, oli sitten isä, veli, aviomies, poikakaveri... eihän sen tarvi sitä kassalle sanoa kelle vie! Eikä kassatyöntekijää vois vähempää kiinnostaa ostaako joku miespuolinen rättejä vai ei.

"diipadaapa"
Jos akka pyytäisi tuomaan jotain perkeleen naisten alapäärättejä tai mitälie pillutulppia niin nauraisin päin naamaa ja käskisin hakea ihan itse. Täytyy olla munaton mies joka nöyränä lähtee tuollaisille asioille, todella noloa.
Mä sanoisin, että melko munaton mies on sellainen, joka nolostuu näin tavallisesta ja arkisesta asiasta. Oikeastaan aika säälittävä tapaus.. "antaa voimahalin"

m1es
No jaa, onhan noita siteitä ja tamponeita tullut ostelluksi sekä vaimolle että tyttärille.

Mutta kuinka ollakaan, vaimo ei suostu ostamaan kondomeja - vaikka nimenomaan hän vaatii niiden käyttöä kun ei halua pillereitä syödä.

harmailija
Mun 16-v poikakin kävi ostamassa siteitä mulle vaikka sen kaverin isosisko oli kassalla töissä. Ei sitä kuulemma hävettäny, sano et kait niitä nyt saa ostaa kuka vaan ilman mitään häpeemisii. Sen mielestä se on sama kun ostas vauvalle vaippoja. Mies ostaa kans ilman mitään häpeilyjä.

ppp
Ostaa kyllä mutta kysyy tarkasti merkin ja mallin ja pituuden ja paksuuden ja paketin värin, ettei vaan tuo vääriä.. Minä kun saan menkkojen aikaan melko helposti raivarin jos joku asia ei kelpaa..

"kerttuli"
Veljeä ei ole, isältä jos pyytäisi, niin hän ei sitä kuulisi. Mies kyllä tuo mukisematta siteen, tamponit, kortsut ja patentex ovalit, jos pyytää. Toinen asia on se, saako just sitä merkkiä, mitä haluaa.

Munaton on se mies, joka ei toisi pyytämällä.

Yhteistyössä