plm
Ok, ymmärrän ja toisaalta, sehän ei ole varsinainen rahaongelma jos on vain tämän kuukauden juttu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä menen siis tässä kuussa sinne yhteensä 12 kertaa Ei tuo ole yhden matkan hinta vaan koko kuun matkakustannukset kun ostan sellaisen sarjalipun. Silläköhän nimellä se kulki? No kuitenkin, käyn siis usemman kerran viikossa siellä koulutuksessaAlkuperäinen kirjoittaja plm:Eli ruoka on selvästi teidän ongelmanne. Siihen kannattaa nyt kiinnittää huomiota.
Einekset on kalliita ja mun mielestä niin kauheaa mössöä että en kyllä ymmärrä miten joku haluaa elää sellaisella teollisella moskalla.
Toisaalta ymmärrän tuon miehesi pointin että on kiva syödä porukalla ja jos muut syö jossain ulkona, sinne ei voi viedä omia eväitä.
Mutta tuohon 300 euroon joka sulla menee koulutuksen junamatkaan, täytyy sisältyä jotain muutakin. Ei 100 km:n junamatka maksa noin paljoa. Jos mä lähden Toijalasta Helsinkiin junalla, menopaluu on noin 40 eur ja matkaa yhteen suuntaan 130 km.
Mutta kannattaa tosiaan alkaa miettimään ruokajuttuja tarkemmin, samoin jätteiden määrää.
Mä muuten voin kertoa olevani yksinasuva ihminen enkä KOSKAAN heitä mitään ruokaa roskiin koska teen suunnitelmat milloin syön mitäkin, kokkaan monta annosta samalla kerralla ja hyödynnän tähteet. Ja otan töihin omat eväät. Muut syö työpaikkaruokalassa joten se sosiaalinen tilanne jää osaltani väliin mutta ei se mitään. Olen netissä silloin