pysyyko stay upit jalassa,todellakin ilman niitä pidikkeitä??

Pysyy, puhtaat kuivat jalat etkä laita mitään rasvoja iholle.

Ainoan kerran minulla ollut ongelmia viime kesänä pahimmilla helteillä, en tosiaan ollut ainoa joka juhlissa (häät) hikoili itsensä niin märäksi että stay upit oli parempi ottaa pois.

Pysyy kun ostaa kunnolliset jossa "stopparit". Jos haluaa varmistua että pysyy paikallaan niin laittaa vielä pukuteippiä reiteen ja painaa stay-upit kiinni kunnolla :)

eli stay-upithan pysyy sillä silikoninauhalla joka liimautuu ihoon kunhan iho ei ole liian rasvainen tai talkittu tms. jos on läski (kuten allekirjoittanut), ne tuppaa kyllä rullautumaan tohon polven yläpuolelle.
jos tarkoitat "pidikkeillä"sukkanauhoja, niitä varten on erikseen sukat, ei kai stay-uppeihin niitä voi käyttää. ainakin mulla on sellaiset nauhat joiden klipsi menee lähes sukan "läpi" eli se stay-uppien silikoninauha on aivan liian paksu mennäkseen siihen.

Pysyy kyllä,jos on silikoninauha ylhäällä.:) vaikka olisikin paksut reidet.

[QUOTE="vieras";23843809]Tuli muuten mieleeni, saako suht edullisia sukkanauhaliivejä enää mistään?[/QUOTE]

Saa, ostin omani sokokselta eikä ollu sikakalliit, olikohan pari kymppiä..

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;23842739:
mulla on paksut reidet....niin tarkotin niitä sukkahousu nauhoja....mut en halua niitä...eli mitkä kannattais ostaa,et pysyy?

Kannattaa ostaa ne stay-upit etukäteen ja kokeilla, että pysyy kanssa ylhäällä. Mulla ainakin pysyy yleensä, mutta onpa kerran tarttunut kaupasta mukaan sellainenkin malli, mikä lähti aina melkein heti rullautumaan ja rullautui sitten polven yläpuolelle asti. Heitin ne roskiin, kun ei niitä voinut käyttää.

[QUOTE="vieras";23843809]Tuli muuten mieleeni, saako suht edullisia sukkanauhaliivejä enää mistään?[/QUOTE]
Muistaakseni ainakin h&m nettisivuilla on ollut.Olisko Seppälässä,joskus ainakin oli ja Emotion-liikkeissä,taitaa olla hieman kalliimpia.

mulla läskillä siis rullautuu koska koko reisi on yhtä löllyä, eihän siinä mikään pysy. mutta toisaalta näin läskin reidet hankaa myös yhteen siitä ylhäältä että sikälikään eivät ole mun vaate.olis nuoruusvuosina hankittuja kaupan :)

Yhteistyössä