Pysyykö sormus kädessä uidessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei kun se sormus painaa niin paljon että vetää uimarin pohjaan ja toinen juttu on se että niissä on yleensä käyttäjän parasta ennen päiväys.

Viimeksi muokattu:
ei pysy ainakaan jos menet yksin johonkin paratiisikylpylätropiicciin, kyllä siinä sormus jotenkin mystisesti häviää. toisin kun menis kumppanin kanssa..sillon se kyl pysyy visusti sormessa

NCM on höyrähtänyt! En voi uskoa, että teet tällaisia avauksia tänne! :O
Rakkausko on pistänyt pään sekaisin vai? :O :snotty:

Pään sekaisin? Toivottavasti ei, kyllä eilenkin kirjoitin raporttiani demokratian edistämisestä erään Afrikan valtion sisällissodassa. Ajattelin vain, että teillä sormusta kantavilla olisi kokemusta tästä sormusasiasta. Olen menossa huomenna uimaan töiden jälkeen. Ehkä uimahallissa käyminen on järjetöntä, jos vaikka sattuu törmäämään kyykkyvatkaajaan?

pysyy se yleensä mutta mä otan mun sormuksia pois koska ne alkaa liikkua jonkin verran ja luulen että ne on tippumassa. ei uimisesta tuu mitään jos toinen käsi on nyrkissä kokoajan. :kieh:.

Riippuu kauanko sinulla on ollut se sormus ja onko se oikean kokoinen. Jos se lähtee helposti sormesta niin sehän voi tippua vaikka talvellakin. Mut jos joutuu näkemään vaivaa sormuksen pois ottamiseen niin ei varmasti tipu ikinä missään milloinkaan.

PS. Sovittaessa on hirveän vaikeaa tietää onko sormus oikean kokoinen ja todella usein ostetaan liian suuri ja kuukauden päästä sormus alkaa pyörimään sormessa.

Yhteistyössä