Pystyykö mannapuuroa tekemään uunissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Saa antaa vähän vinkkiä, et minkälaisilla suhteilla tulee hyvää :D
Yritin jo googlettaa, mut aika köyhäksi jäi tulokset.
Ihan normi pussin ohjeella olen tehnyt, mutta maitoa enemmän.

Lisäys: Miedossa lämmössä pitkään eli noin 100-125 astetta. Kuten muissakin uunipuuroissa. Myös ohrasta, tattarista ja hirssistä tulee hyvää puuroa uunissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Miks pitäis laittaa uuniin, kun eihän siinä mene hellalla kuin 10 min. Keitä teflon pinnoitteisessa kattilassa niin ei pala pohjaan. ;)

Kyllä palaa...tai vastaavasti se ei valmistu ollenkaan, kun se ei sakene vaikka kuinka ohjeen mukaan tekee. Ja kokeiltu on siis monet kerrat :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miks pitäis laittaa uuniin, kun eihän siinä mene hellalla kuin 10 min. Keitä teflon pinnoitteisessa kattilassa niin ei pala pohjaan. ;)

Kyllä palaa...tai vastaavasti se ei valmistu ollenkaan, kun se ei sakene vaikka kuinka ohjeen mukaan tekee. Ja kokeiltu on siis monet kerrat :saint:

No ei ole palanut puuro kertaakaan pohjaan.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Sun nimimerkki ei sovi tohon vastaukseen :D

Mä olen täystumpelo maitopuuroissa!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Saa antaa vähän vinkkiä, et minkälaisilla suhteilla tulee hyvää :D
Yritin jo googlettaa, mut aika köyhäksi jäi tulokset.
Ihan normi pussin ohjeella olen tehnyt, mutta maitoa enemmän.

Lisäys: Miedossa lämmössä pitkään eli noin 100-125 astetta. Kuten muissakin uunipuuroissa. Myös ohrasta, tattarista ja hirssistä tulee hyvää puuroa uunissa.

Kiitos =). kuinkahan kauan pitää puuro uunissa pitää?

Yhteistyössä