Niin, siinä se tulikin. Ja uskaltaako niiden kanssa luistella??
mangopapu 20.04.2010 #4 muutama päivä sitten näin erään äidin luistelevan samalla työntäen kaksostenrattaita. eli on ainakin mahdollista, turvallisuudesta en mene sanomaan..
muutama päivä sitten näin erään äidin luistelevan samalla työntäen kaksostenrattaita. eli on ainakin mahdollista, turvallisuudesta en mene sanomaan..
vieras 20.04.2010 #5 Toki pystyy, mutta mietipä mitä tapahtuu, jos horjahdat tai kaadut? En todellakaan rullaluistelisi vaunujen kanssa.
Toki pystyy, mutta mietipä mitä tapahtuu, jos horjahdat tai kaadut? En todellakaan rullaluistelisi vaunujen kanssa.
ap. 20.04.2010 #6 ei kyse ollutkaan minusta, vaan miehestä. ite en edes pidä luistelemisesta. mies vain sanoo, että ihan hyvin pystyy... itse olin sitä mieltä että ei.
ei kyse ollutkaan minusta, vaan miehestä. ite en edes pidä luistelemisesta. mies vain sanoo, että ihan hyvin pystyy... itse olin sitä mieltä että ei.
Tietenkin voi! 20.04.2010 #7 Joo, toki . Ei kaahaten, mutta muutenhan se on yhtä turvallista kuin vaikkapa pyöräily, jos on kokenut luistelija. Jos ei osaa jarruttaa, niin sitten ei varmaan kannata......
Joo, toki . Ei kaahaten, mutta muutenhan se on yhtä turvallista kuin vaikkapa pyöräily, jos on kokenut luistelija. Jos ei osaa jarruttaa, niin sitten ei varmaan kannata......
Tarkka 20.04.2010 #8 Näkyy noita hulluja aina silloin tällöin. Ikinä en uskaltaisi itse, enkä todellakaan antaisi miehenkään tehdä mitään noin idioottimaista.
Näkyy noita hulluja aina silloin tällöin. Ikinä en uskaltaisi itse, enkä todellakaan antaisi miehenkään tehdä mitään noin idioottimaista.