Pystyykö tosi lämpimälle parvekkeelle laittamaan mitään kukkia tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekokukkia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No miksei pystyis.. :o
Mutta aika outo prveke jos sinne paistaa aamupäivällä aurinko, koko päivän ja vielä illallakin.. pyöriikö se partsi taloa ympäri?

Pyörii. Tämä on katsos taikalinna.

Liikkuukos teillä huonekalut ja oviaukotkin pitkin päivää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä "kuoli" viime kesänä lasitetulla terassilla jopa muovikukat. Muovipinnoite alkoi rapisemaan pois.. :)

Hassua. Mulla on eka kesä tässä asunnossa ja samanlainen ongelma. Lasitettu parveke ja aurinko paistaa koko ajan. Saa nähdä menestyykö mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä "kuoli" viime kesänä lasitetulla terassilla jopa muovikukat. Muovipinnoite alkoi rapisemaan pois.. :)

Hassua. Mulla on eka kesä tässä asunnossa ja samanlainen ongelma. Lasitettu parveke ja aurinko paistaa koko ajan. Saa nähdä menestyykö mikään.

Voihan niitä laseja kuumemmilla ilmoilla avata, niin ei lämpötila nouse mahdottomiin. Eihän siellä pysty edes oleskelemaan jos lämpötila on 30-40 astetta.

Meillä on lasitettu parveke etelään päin ja kyllä siihenkin käytännössä koko päivän arska paistaa. Viime kesänä parhaimmillaan oli 48astetta kuumaa siellä, kun lasit oli yhtä lukuunottamatta kiinni.. :D Ei sinne ois tarttenu ku kivikasan ni meillä ois melkein sauna... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tekokukkia?:
Aamupäivällä alkaa paistaa aurinko ehkä 10-11 maissa ja paistaa ihan koko päivän ja ilta-aurinko laskee vielä parvekkeelle...

eipä taida mikään kasvi kestää sitä, jos aurinko laskeutuu teidän parvekkeelle... Aikamoinen taikalinna teillä ;)

Mulla oli paahteisella parvekkeella aikoinaan:Orvokkeja, lobelioita, jotain köynnöstä. Hmm... mitähän se oli? Oiskohan ollut krassia... Sit mulla oli ihan parveke mansikkaa ja -tomaattia.

Yhteistyössä