Pystyttekö maksamaan ostoksianne s-pankin kortilla?

• Viestiketjun aloittaja Kattimatikainen
  • Ensimmäinen viesti
Kattimatikainen
Olimme viikko sitten tallinnassa ja oli tarkoitus prismassa maksaa s-bonuksilla. Jostain kumman syystä kassa ei huolinut maksua vaan jouduimme maksamaan visalla. Sama juttu nyt lauantaina jumbon prismassa. Tiedämme että tilillä on tarpeeksi rahaa, mutta kassa ei huoli korttia. Nyt sitten epäilyttää, että ovatko bonusostotkaan sitten kirjautuneet normaalisti.

Onko kellään vastaavaa kokemusta?

Muualla olen pystynyt, mutta Matkahuollon masina väitti ulkomaiseksi luottokortiksi. Ulkomailla en edes yrittäisi, koska ajattelen etteivät suomalaiset pankkikortit toimi siellä vaan maksaisin suosiolla käteisellä tai luoton puolelta. Sitä en tiedä onko Tallinna tarpeeksi ulkomailla. :)

Kattimatikainen
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Muualla olen pystynyt, mutta Matkahuollon masina väitti ulkomaiseksi luottokortiksi. Ulkomailla en edes yrittäisi, koska ajattelen etteivät suomalaiset pankkikortit toimi siellä vaan maksaisin suosiolla käteisellä tai luoton puolelta. Sitä en tiedä onko Tallinna tarpeeksi ulkomailla. :)
Ollaan me ainakin ennen maksettu tallinnassa ihan normaalisti prismassa s-etukortilla (siis sellaisella entisellä ennen s-pankkia).

Kattimatikainen
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Koska oot saanut uden korttisi? Siis monesko päivä? Oliskos sullekin tullut virheellinen kortti, jos ei kerta Prismassakaan kelpaa. Sanoiko se kassa sulle miksi ei kelpaa?
Se on miehen kortti. Ei kovin vanha, mutta ei nyt ihan uusikaan. Kassa ei tiennyt syytä. Hän epäili, että jos siellä ei ole tarpeeksi rahaa, mutta me tiesimme että siellä on. Kassathan eivät näe mitään summia koneeltaan!

tossuliini
mulle on vasta tulossa maksukortti joten ei ole kokemusta tosta s-tilin kortilla maksamisesta, yleensä olen maksanut visa electronilla mutta aion käyttää vihreää korttia maksamiseen heti kun sen saan, eikä se saarto koske tilisiirtoja eikä kortilla maksamista, mun mielestä s-kanavalla luki että koskisi ainoastaan käteisellä siirrettäviä että jos laitat kaupassa rahaa tilille niin ei välttämättä onnistu mutta konekielellisiin juttuihin pankin toimihenkilöt eivät pääse käsiksi, siitä oli myös ylen nettisivuilla eilen juttu

hmmm
Laita vaikka sähköpostia s-pankkiin.Ja tilikortit ovat edelleen aivan samat kuin ennen s-pankkiakin. Ja kyllä se muuten sen s-tili kortin varmentaa jos ostokset ovat yli 100e...

Yhteistyössä