pystyitkö tietämään kumpaa sukupuolta tuleva lapsesi on?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Tanja
Ekalta mulla oli todella vahva poika- tunne, uskalsin jopa ostaa aikalailla sinivoittoisia vaatteita ja farkkuhaalareita...ei sinänsä etteikö tyttökin niitä vois pitää... Keskimmäiseltä meni aika pitkään ennen kuin ajatuksiin tuli aavistusta sukupuolesta, alussa oli hyvinkin "määrittelemätön olo" - poikahan sieltä sitten tuli. Ja tämä kolmas... Kyllähän "oloa" kyseltiin mutta vaikka kaikki raskauden tuntemukset menivät samaa rataa kuin kahden aikaisemmankin kohdalla, niin en voinut missään vaiheessa sanoa veikkaustani...tyttö tuli :)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä vaa päätin jo etukäteen, että tyttö tulee B) Ja tyttöhän sieltä tuli. En epäilly hetkeäkään etteikö olis ollu.
Niin mäkin päätin ekassa raskaudessa. Tai siis jo vuosia ennen sitä :D. Alusta asti oli tyttöfiilis. Ja tyttö tuli.

Sitten päätin, että seuraava lapsi on poika. Kun tulin raskaaksi, niin oli alusta asti poikaolo. Rakenneultrassa unohdin kysyä sukupuolta, kun olin niin varma että se on kuitenkin poika: kun ultra oli ohi, niin kysyin että "aijuu, onhan se poika?". Ja poika tuli.
 
AnniHelena71harmaana
Ei ollut harmainta hajua joka toinen päivä veikkasin poikaa, joka toinen tyttöä (eikä ultrassakaan selvinnyt ennen kuin vkolla 36), toisen kohdalla aavistelin poikaa kun raskaus oli ihan samanlainen kuin ekakin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Kyllä tiesin... Tai siis tytöistä tiesin ja poikaa odottaessani en ollut varma tytöstä, eli päättelin poikaa odottavani. Unessa olen yleensä nähnyt.

*muoks*
Toista odottaessani, ennen, kuin tiesin olevani raskaana, heräsin yöllä kesken unieni ja päässäni oli kirkkaana ajatus, että en voi enää kauaa nukkua mahallani, sillä odotan tyttövauvaa.
 

Yhteistyössä