Pystyisitkö kilpailemaan miehestä usean muun naisen kanssa?

no en...siks musta nää prinsille morsian ohjelmat onkin niin älyttömiä. kuka tosi elämässä treffailis jotain miestä joka treffailis muitakin, eikä vois sanoo OIKEESTI onko kiinnostunut vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Voidaanhan me kokeilla voitteko olla.. tehdään oma show "Proffalle vaimo", ja katsotaan kuinka pärjäätte toistenne kanssa, minusta aivan huippuidea, miten teistä?

Mitähän se tuo mies tuumais asiaan?

No ihan sama mulle mitä hän tuumaisi, en varsinaisesti ole kiinnostunut hänestä vaan hänen vaimostaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Voidaanhan me kokeilla voitteko olla.. tehdään oma show "Proffalle vaimo", ja katsotaan kuinka pärjäätte toistenne kanssa, minusta aivan huippuidea, miten teistä?

:laugh: Sorge, mutta ei taitais mies tykätä... Ja vastaukses, enpä pystyis minäkään moiseen. Alentavaa. Aivan, kuin karjamarkkinat :kieh:

Höh.. ei haittaa tosiaankaan jos ei mies tykkää, kun en minä miestä haekkaan kun naista eli esim, sinua ;) No ei se niin alentavaa ole.. minullahan siinä on kauhea kohtalo, joudun kestämään useampia naisia ja niiden tunnemyrskyjä... mutta yritän kestää ne urheasti ja yritän kestää kaikki lähentelyt sun muut!

Sen verran on omanarvontuntoa, että minä en kenestäkään kilpailisi. Miehen on minut nähdessään syytä heittää mielestään muut naiset tai sitten minä jatkan matkaa. :)

Yhteistyössä