Pystyisitkö kilpailemaan miehestä usean muun naisen kanssa?

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Tuli vaan mieleen tuosta Rokkarille morsian -sarjasta, kun miekkonen hiileentyi aivan täysin, kun yksi tytöistä sanoi, ettei vain pysty luopumaan varautuneisuudestaan. Mun mielestäni se vasta outoa onkin, jos joku pystyy heittäytymään täysillä peliin, kun tietää, että toinen samaan aikaan katselee kymmentä muutakin naista sillä silmällä - ja kutee näiden kanssa estottomasti.
Tarkoituksena on siis kartoittaa vain gallup-luonteisesti, miten ihmiset yleensä suhtautuisivat - mä en anna itsestäni mitään, ellen tiedä, että toinen on tosissaan kiinnostunut nimenomaan musta. Leikittelijäksi musta ei ole. Mitenkäs muut?

Joo ei mustakaan olis. Tosin en tiiä millanen tuo rokkarille morsian on. Maajussille morsian on ollu suht säyseä, kun siinä ei olla mitenkään sillain niinku miljonäärijussissa, että voi vaikka nus ketä haluaa siellä ja toiset naiset vaan hymyilee ja yrittää sen miehen itelleen. Maajussille morsian ei oo ollu ihan niin kilpailuhenkinen.

En minäkään vois heittäytyä ihan noin vain mukaan, toki kertosin varmaan, jos olisin tosissani kiinnostunu, mutta muu sälä sais jäädä.

No sitä minäkin olen ihmetellyt näissä tällaisissa ohjelmissa. En tajua miten kukaan tosissaan voi kiehnätä jonkun miehen/naisen kainalossa, jos tietää tämän kohta lähtevän kynttiläillalliselle pusuttelemaan jonkun toisen (yhden niistä noin 20:stä...) kanssa... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Voidaanhan me kokeilla voitteko olla.. tehdään oma show "Proffalle vaimo", ja katsotaan kuinka pärjäätte toistenne kanssa, minusta aivan huippuidea, miten teistä?

Mitähän se tuo mies tuumais asiaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Noh, kyllä varmaan, olisin mitä luultavimmin se ämmä, jota kaikki inhoaa. Muoks. ja voittaisin ihan varmasti :D :D

:D No mun mielestäni sinänsä, jos lähdetään miestä iskemään tuollaisesta sarjasta, niin sama kai se on, mitä ne muut muijat susta ajattelee - tärkeintä on se, mitä se mies tuntee. En hetkeäkään epäile, ettetkö pärjäisi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
[
:D No mun mielestäni sinänsä, jos lähdetään miestä iskemään tuollaisesta sarjasta, niin sama kai se on, mitä ne muut muijat susta ajattelee - tärkeintä on se, mitä se mies tuntee. En hetkeäkään epäile, ettetkö pärjäisi. :)

:D :D :D Mutta en usko, että moiseen ohjelmaan lähtisin mukaan. Ei kuitenkaan ole mun tyylistä lähteä tollaisille karjamarkkinoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Voidaanhan me kokeilla voitteko olla.. tehdään oma show "Proffalle vaimo", ja katsotaan kuinka pärjäätte toistenne kanssa, minusta aivan huippuidea, miten teistä?

:laugh: Sorge, mutta ei taitais mies tykätä... Ja vastaukses, enpä pystyis minäkään moiseen. Alentavaa. Aivan, kuin karjamarkkinat :kieh:

:laugh: oikeesti ku aloin oikeen pohtimaan asiaa...VOISKO ALENTAVAMPAA PUUHAA OLLA? Johan sitä voi mennä lähipubiinki roikkumaan epätoivosesti jonkun miehen housunlahkeeseen ja nolaamaan ittesä täydellisesti!

En ainakaan elähtäneestä rokkarista tai mistään maajussista. No, ehken myöskään mistään Flavio Briatoresta tai Donald Trumpista, vaikka massia herroilla onkin :x. En usko, että olis mun juttuni...

Yhteistyössä