Pystyisikö perheesi elämään 3kk ilman MITÄÄN tuloja?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kovasti on Katainen ja kumpp. olleet huolissaan suomalaisten lapsiperheiden velkaantumisesta. Kuinka paljon teidän perheellänne on säästössä rahaa suhteessa menoihin? Onnistuisiko elämä 3 kk ilman mitään tuloja? Tämä on usein suositeltu puskurirahaston määrä...

poikia3
Ei onnistuisi ilman mitään tuloja, kuukausi, jopa 2 voitaisiin selvitä, mutta ei 3 kuukautta. Tai no, jos asuntolainasta ottaisi lyhennysvapaata, sitten varmaan menisi se 3 kuukauttakin.

S
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kovasti on Katainen ja kumpp. olleet huolissaan suomalaisten lapsiperheiden velkaantumisesta. Kuinka paljon teidän perheellänne on säästössä rahaa suhteessa menoihin? Onnistuisiko elämä 3 kk ilman mitään tuloja? Tämä on usein suositeltu puskurirahaston määrä...
Kyllä onnistuu. Panin rahaa sivuun, kun olin vielä töissä.
Nyt olen ollut kotona 2,5 vuotta kotihoidontuella (ja miehen pienellä palkalla) ja säästöjäni olen kuluttanut noin 2000 ? tänä aikana harrastuksiin, sisustamiseen ja terveydenhuoltomenoihin.

de
taitaa olla säästössä 3 kuukauden asumismenot, juuri maksettu elokuu, joten ruuat pitäisi saada kun mahdollisiman halvalla hommaisi, tulos juuri ja juuri, kunhan ei tulisi yllätysmenoja.

Yhteistyössä