Pysty erektio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieralija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieralija

Vieras
Oletteko naiset tavanneet miehiä, joilla on kivikova, vatsaa vasten paiautuva kalu erektiossa? Onko sellainen mies mahtisonni, jonka naiset haluavat petikaveriksi?

Eiköhän kaikilla miehillä joskus kova stondis päällä,menee läpi kaikesta.Naiset saavat kokea monenlaista erektiota elämänsä aikana.Mielestäni miehillä erektion voimakkuus on korvien välissä.Jos ei ole mitään sairautta mikä vaatii lääkityksen mikä mahdollisesti heikentää erektiota,suurin tekijä erektion voimakkuuteen on henkisellä puolella.Itse olen huomannut omalla kohdalleni sen.Olen 60v.ikämies,sinkkuna olen jostain syystä.Joskus erektioni on aivan valtava Harmin paikka,ei vaan ole naispuolista kumppania paikalla,saisi hyödyntää mahtavan seisokin satarosenttisesti.Teille miehille,luottakaa itseenne,kyllä stondista löytyy tarvittaessa.

Minun kanssani jokaisella miehellä on ollut kivikova erektio ja penis hakannut vatsaa vasten, oli se sitten minkä näköinen ja kokoinen tahansa, mutta minä olenkin seksikäs kaunis nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja eikö sun kanssa seiso:
Minun kanssani jokaisella miehellä on ollut kivikova erektio ja penis hakannut vatsaa vasten, oli se sitten minkä näköinen ja kokoinen tahansa, mutta minä olenkin seksikäs kaunis nainen.

Kauniin naisen kanssa seksi on todella seisottavaa.Nainen kauneimmillaan on kaunis ja seksikkäimmillään todella seksikäs.Joskus, etenkin kauppareissulla sillointällöin näkee seksiä tihkuvan naisen,ulkonäkö ihan tavallinen,mutta naista katsoessa alkaa pippeli paisumaan.Tee siinä sitten ostoksiasi,kaikenaikaa mielessä tuo seksipakkaus.

Hyh hyh, te pervot miehet kauppareissuillanne! ;-)

Ei se ihan siita naisesta vain kiini voi olla, silla itse olen naisena konenut erilaisia erektioita miehille. Kaikilla on seissyt hyvin, mutta exani oli juuri tuollainen Jatti-Seisokki.

Kalu ei ollut isoin kokemani, mutta takasi minulle aina jarkyttavan ihanat orgasmit, silla se oli niin kivikova aina, kestava ja seisoi aina uljaasti, niin etta osui hanen vatsaansa. Se tietysti ratsastaessa hieroo juuri vaginan etuseinamaa, ja olin monasti pyortya nautinnosta hanen kanssaan.

Han oli muutenkin komea, pitka ja hanen erektionsa ja seksuaalinen halukkuutensa oli aivan huippuluokkaa! Hanta en unohda koskaan, en ole ikina kokenut hanenlaisella staminalla varustettua miesta, enka sellaisia orgasmeja mita hanen kivikovalla kalulla ratsastaminen minulle antoi!!!