Pysököintisakosta kannattaa valittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Minä valitin ja ei tarvitse maksaaa sitä 40e. Tuli vain huomautus väärästä pysäköintikiekonkäytöstä, kska en ollut ovea kiinni laittaessa tarkistanut että kiekossa oli oikea kellonaika. Olin pysäköinyt paikalle jossa saa pysäköidä kaksi tuntia ja jäi vielä melkein 10 minutia aikaa. Minulla oli kiekon viisari liikahtanut puoli kymmenestä hiukan yli yhdeksään. Pysäköinninvalvoja oli laittamassa sakkolappua ja sanoi että tee valitus, se menee varmasti läpi ja hän puoltaa asiaa.

Jos tunnet että sait väärin perustein sakon valita ihmeessä, ainakin Rovaniemellä on moni saanut valitukssen läpi, annetaanko täällä sitten enemmän väärin perustein sakkoja.

Ja muuten jos pysäköit auton vaikka klo 9,02, niiin pysäköintikiekkon saa merkitä 9,30, näin saa lisäaikaa melkein puoli tuntia. Tämän kertoi mulle pysäköinninvalvoja, joten on faktatietoa

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:
mulle autokoulussakin sanottiin, että kiekko laitetaan SEURAAVAAN tasaan tai puoleen.

meidän autokoulussa ei siitä koskaan sanottu. minä olen aian laittanut tasan jos olen esim 5 yli tullut paikalle

Aika pitää parkkikiekkoon alittaa LÄHIMPÄÄN tasa-tai puoleen tuntiin. Eli jos siis tulet parkkipaikalle klo: 13.35, parkkikiekkoon laitat 13.30.
Näin se lukee jo parkkikiekon ohjeissakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle autokoulussakin sanottiin, että kiekko laitetaan SEURAAVAAN tasaan tai puoleen.

meidän autokoulussa ei siitä koskaan sanottu. minä olen aian laittanut tasan jos olen esim 5 yli tullut paikalle

Aika pitää parkkikiekkoon alittaa LÄHIMPÄÄN tasa-tai puoleen tuntiin. Eli jos siis tulet parkkipaikalle klo: 13.35, parkkikiekkoon laitat 13.30.

Siis laittaa...

Ei kun silloin laitetaan klo14, sanoi mule parkkipirkko.

Ei kun silloin laitetaan klo14, sanoi mule parkkipirkko.

Vai niin =) No sit on mulle autokoulussa opetettu nää asiat päin honkia ja parkkikiekkoon ohjeetkin laitettu väärin =)

Kyllä on ollut iät ajat tiedossa, että laitetaan SEURAAVAAN tasaan/puoleen... Monta kertaa ajettu vaik kerran parkkiksen ympäri, että saadaan se lisä puol tuntii... ;)

2 §
Saapumisajan merkitseminen

Saapumisajaksi on merkittävä pysäköinnin alkamista seuraava tasa- tai puolitunti, siitä riippuen kumpi ajankohta on aikaisempi.

Merkittyä saapumisaikaa ei saa pysäköintikiekon käyttövelvollisuuden voimassaoloaikana muuttaa.

Eli siis jos tulet paikalle klo. 13.35, laitat saapumisajaksi 14.00

Alkuperäinen kirjoittaja sv:
2 §

Saapumisajaksi on merkittävä pysäköinnin alkamista SEURAAVA tasa- tai puolitunti, siitä riippuen kumpi ajankohta on aikaisempi.

Merkittyä saapumisaikaa ei saa pysäköintikiekon käyttövelvollisuuden voimassaoloaikana muuttaa.

Eikö tuo tarkota et 14.00?

Alkuperäinen kirjoittaja sunny:
siitä riippuen kumpi ajankohta on aikaisempi.

Eli aikaisempi ajankohta on 13.30

[/quote]

ei vaan oikea aika on se klo14, kun laitetan SEURAAVAAN LÄHEMPÄÄN TUNTIIN TAI PUOLITUNTISEEN. Jos on paikalla klo13.15, se on silloin se klo 13.30

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja sv:
2 §

Saapumisajaksi on merkittävä pysäköinnin alkamista SEURAAVA tasa- tai puolitunti, siitä riippuen kumpi ajankohta on aikaisempi.

Eikö tuo tarkota et 14.00?

kyllä. Näin saa oikeasti vähän enemmän pysäköintiaikaa

Jos joku ei vieläkään usko, niin ottakaa vaikka se keittiön kello käteen ja katsokaa, mikä on SEURAAVA TASA- tai PUOLITUNTI tästä hetkestä... Se on 19.30, joka siis nyt merkattaisiin saapumisajaksi, ja voitettaisiin n.15minsaa

voi hyvät hyssäkät! Kylläpä tästäkin selvästä asiasta voi olla monta mieltä. Mulla on jo aikoinaan inssiajoon kuulunu parkkikiekon käyttö ja se on kyllä tuonne selkärankaan iskostunu.

voi hyvät hyssäkät! Kylläpä tästäkin selvästä asiasta voi olla monta mieltä. Mulla on jo aikoinaan inssiajoon kuulunu parkkikiekon käyttö ja se on kyllä tuonne selkärankaan iskostunu.

kyse ei ole mielipiteestä vaan faktasta.

kyse ei ole mielipiteestä vaan faktasta.

Niin on kyse faktasta, mutta silti tuolla aika moni vänkää muuta!

Alkuperäinen kirjoittaja +:

Mäkin toivon, että ne vänkääjät osaa liikennesäännöt muilta osin... Esim. liikenneympyrässä ajaminen monella hukassa... :(

Niinpä, aika moni laittaa vilkun menenssään ympyrään tai ei käytä lainkaan

Alkuperäinen kirjoittaja +:

Mäkin toivon, että ne vänkääjät osaa liikennesäännöt muilta osin... Esim. liikenneympyrässä ajaminen monella hukassa... :(

Niinpä, aika moni laittaa vilkun menenssään ympyrään tai ei käytä lainkaan

Sen vilkun voi laittaa päälle kiertoliittymään mennessä, jos menee ehdottomasti ekasta oikealle. Ei todellakaan muute vilkutella millo oikealle ja millo vasemmalle.