Minä valitin ja ei tarvitse maksaaa sitä 40e. Tuli vain huomautus väärästä pysäköintikiekonkäytöstä, kska en ollut ovea kiinni laittaessa tarkistanut että kiekossa oli oikea kellonaika. Olin pysäköinyt paikalle jossa saa pysäköidä kaksi tuntia ja jäi vielä melkein 10 minutia aikaa. Minulla oli kiekon viisari liikahtanut puoli kymmenestä hiukan yli yhdeksään. Pysäköinninvalvoja oli laittamassa sakkolappua ja sanoi että tee valitus, se menee varmasti läpi ja hän puoltaa asiaa.
Jos tunnet että sait väärin perustein sakon valita ihmeessä, ainakin Rovaniemellä on moni saanut valitukssen läpi, annetaanko täällä sitten enemmän väärin perustein sakkoja.
Ja muuten jos pysäköit auton vaikka klo 9,02, niiin pysäköintikiekkon saa merkitä 9,30, näin saa lisäaikaa melkein puoli tuntia. Tämän kertoi mulle pysäköinninvalvoja, joten on faktatietoa
Jos tunnet että sait väärin perustein sakon valita ihmeessä, ainakin Rovaniemellä on moni saanut valitukssen läpi, annetaanko täällä sitten enemmän väärin perustein sakkoja.
Ja muuten jos pysäköit auton vaikka klo 9,02, niiin pysäköintikiekkon saa merkitä 9,30, näin saa lisäaikaa melkein puoli tuntia. Tämän kertoi mulle pysäköinninvalvoja, joten on faktatietoa