Minkä ikäsenä teidän muksut oppi?
Mun 6 vee poika vasta harjoittelee. Pystyssä pysyy ja ajaa itekseen, mutta tasapaino meinaa olla vielä niin ja näin. Liikkelle lähtökin hankalaa, mutta oppii senkin varmasti pian.
Ei uskaltanut poika viime kesänä kokeilla pyöräilyä ilman apupyöriä.
Mun 6 vee poika vasta harjoittelee. Pystyssä pysyy ja ajaa itekseen, mutta tasapaino meinaa olla vielä niin ja näin. Liikkelle lähtökin hankalaa, mutta oppii senkin varmasti pian.
Ei uskaltanut poika viime kesänä kokeilla pyöräilyä ilman apupyöriä.