pyöräilykypärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
hei, mulla on pieni ongelma tai aika isokin, minusta noloa käyttää pyöräilykypärä, minusta kaikki nauravat mulle silloin kun käytän kypärä. onko kellään muulla sama ongelma? tuntuuko sinusta noloa käyttää?

oletteko käyttäneet kauan?

Anteeksi, mutta oletko yläastelainen? Ei kukaan naura vieraalle ihmiselle, joka viisaasti käyttää kypärää. Kun vähän kasvat, kaverisikin luultavasti alkavat käyttää kypärää ja lakkaavat naureskelemasta asialle.

Sikanoloa, hah hah haa. Vähänkö paljon on siistimpää kun sun aivot leviää asfaltilla, eipä ketään ainakaan naura. ***** Pistää vihaksi tuollainen asennoituminen kun multa on kuollut perheen jäsen juurikin tuon kypärättömyyden takia. Mieti nyt hetki ja katso peiliin, se olet sinä ja sun päänsisäinen nauru ei ketään muu kiinnitä huomiota edes!

[QUOTE="nainen";24721719]mullakin bell merkkinen ja alchera on vissi malli.

minkä mallinen sun?[/QUOTE]

Siis ihan joku perusmalli, en todellakaan muista tarkemmin. Ollut käytössä jo kohta 9 vuotta.

Tosi "rumia" noi Yakkayn kypärät.

yakkay2.jpg

http://www.finnishdesignshop.fi/Yakkay-m-113.html

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Ei nolota. On pakko olla esimerkkinä omille lapsille, miten minä niille selitän että sinä pidät kypärää tai et aja ollenkaan, mutta äidin ei tarvitse? Olen mäkin arvokas.

Yhteistyössä