pyöräily ja kaatuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hanne"

Vieras
Joku kun on kaatunut polkupyörällä? mitä tapahtui? käytitkö kypärä?
olitko yksin vai oliko lapsi kyydissä?
itse meinasin tänään kaatua, onneksi en kaatunut mut poljin soratietä alamäkeä ja rankkasade oli tehnyt pahat urat mäessä ja etupyörä meinasi karkaa alta

Useamman kerran (aikuisenakin, lapsena tietenki varmaan sata kertaa..:D)
Nyt mitä muistuu mieleen:
-Jyrkkä alamäki, vauhtia paaaaaljon, mutka, jossa sattui olemaan soraa... rengas lähti luisumaan soran päällä mutkassa.. ei ollut kypärää, kun kypärä oli niiiiiiiiiin out ja olisin ennemmin ehkä sahannut käteni irti kuin laittanut moisen päähäni (ah, ihanaa teini-ikää...:D)
-Pari vuotta sitten ajoin koulumatkalla mutkaan ja siinä olikin jäätä... en jotenkin moista osannut odottaa..:D Ei kypärää (jees, varmaan yhden kerran koko vuoden aikana lähdin ilman kypärää ajamaan....)
on muitakin varmasti, mutta ny ei muista..

Lapsi ei ole ollut mukana kaatumisessa, koska en lapsen olemassaolon aikana ole kertaakaan pyöräillyt..:D

Oon mä kaatunut useammankin kerran silloin aikaa ennen kypäriä. Onnesi ihan pintanaarmuilla olen selvinnyt. Oma poikani on useamman kerran mennyt tangon yli päälleen ja luojan kiitos nykypäivänä on kypärät keksitty.

en ole itse kaatunut paitsi kun olin lapsi ja silloin ilman kypärä, poika kaatui viime kesänä aika pahasti ja kypärä suojasi todennäköisesti pää koska se halkesi

No juu olen kaatunut pari kertaa syysaamuina, kun on ollut mustaa jäätä. Ensiapuunhan siinä on lähes poikkeuksetta pitänyt lähteä. Viimeksi tuli hammasvaurioita ja pintanaarmuja kasvoihin. En kyllä ole käyttänyt pyöräilykypärää.

Yhteistyössä