Y
ylpeä rakentajan vaimo
Vieras
huomasin vasta Sotkassa kirjahyllykompleksia hipelöidessä että minullahan on jalassa eriparikengät (toisessa jalassa crocsi ja toisessa samanvärinen tohveli)! Ei hitto!
Ostin pikaisesti tuon ekan vastaan tulleen kirjahyllyn kun en kehdannut jäädä katselemaan muita vaihtoehtoja pidemmäksi aikaa. Nolotti niin tuo kenkäjuttu. :ashamed:
Ja vielä piti muovimatto hankkia samalla reissulla olohuoneeseen. Liikkeestä oli loppunut puukuvioinen matto joten tyytyminen oli kellervän sävyiseen mattoon joka tosin näyttää ihan siltä kuin olisi täynnä roskia (pieniä mustia pisteitä täynnä), mutta ei voi valittaa koska asumme pienessä kylässä jossa surkeat kalusteliikkeet. Pakko oli ÄKKIÄ saada jotakin että saamme talon nopeasti rempattua juhannukseksi.
Onneksi muut kalusteet on jo hankittu.
Ostin pikaisesti tuon ekan vastaan tulleen kirjahyllyn kun en kehdannut jäädä katselemaan muita vaihtoehtoja pidemmäksi aikaa. Nolotti niin tuo kenkäjuttu. :ashamed:
Ja vielä piti muovimatto hankkia samalla reissulla olohuoneeseen. Liikkeestä oli loppunut puukuvioinen matto joten tyytyminen oli kellervän sävyiseen mattoon joka tosin näyttää ihan siltä kuin olisi täynnä roskia (pieniä mustia pisteitä täynnä), mutta ei voi valittaa koska asumme pienessä kylässä jossa surkeat kalusteliikkeet. Pakko oli ÄKKIÄ saada jotakin että saamme talon nopeasti rempattua juhannukseksi.
Onneksi muut kalusteet on jo hankittu.