K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaatuuko semmonen lastenkuljetus vaunu herkästi??
Olen kaatunut kaksi kyydissä, yksi takana ja toinen edessä sarviin kiinnitettävässä istuimessa. Lapset ovat toki säihähtäneet, mutta vammoilta on vältytty ja pyöräilyä jatkettuNyt ovat sitten jo lähes aikuisia ja nyt niitä oikeita vaaroja piisaa kun saavat ajaa moottoriajoneuvoilla...
Olen kaatunut kaksi kyydissä, yksi takana ja toinen edessä sarviin kiinnitettävässä istuimessa. Lapset ovat toki säihähtäneet, mutta vammoilta on vältytty ja pyöräilyä jatkettuNyt ovat sitten jo lähes aikuisia ja nyt niitä oikeita vaaroja piisaa kun saavat ajaa moottoriajoneuvoilla...
Tolleen iskä kaatui mun ja siskon kanssa. Onneksi ei käyny pahemmin kellekään ja jatkettiin matkaa. Ite en oo hankkinu istuinta pojalle kokeiltuani joskus kuljettaa lasta istuimessa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24306953:minusta se pitäis lailla kieltää, että lapsen kyydissä pyöräillään. jokaisen joka haluaa pyörällä liikkua lapsen kanssa kannattais hankkia sellainen vaunu sinne perään. sinne mahtuu parikin tenavaa. ja voivat vaikka tirsat vetäistä siellä kyydissä