Pyöreä pöytä 6 hengelle?

"vieras"
Meidän neljän hengen pyöreä pöytä 110 cm, kun pöydän keskelle lisätään 50 cm jatkopala saadaan 6 hengen pöytä, tosin "ovaalin" muotoinen.

Pöytä on on tehnyt suomalainen Kinmeko Oy. Ostettu kauan sitten.
 
Ai tähän olikin tullut vastauksia =)

Eli siis 110-120 halkaisijaltaan olevaan pöytään mahtuu jo 6 henkeä, niinkö? VArmaan se trumpettijalka olisi tosiaan ihanteellinen, pöydän ääreen kun tulisi 2 syöttötuoliakin. Pitänee käydä kiertelemässä, mutta mitä nyt olen googlettanut, niin aika vähän taitaa olla tarjontaa :/
 
"vieras"
Ai tähän olikin tullut vastauksia =)

Eli siis 110-120 halkaisijaltaan olevaan pöytään mahtuu jo 6 henkeä, niinkö? VArmaan se trumpettijalka olisi tosiaan ihanteellinen, pöydän ääreen kun tulisi 2 syöttötuoliakin. Pitänee käydä kiertelemässä, mutta mitä nyt olen googlettanut, niin aika vähän taitaa olla tarjontaa :/
Meidän 110 cm pöydän ääreen mahtuu 4 henkeä. Kannattaa käydä huonekaluliikkeeissä mittailemassa.
 
Ai tähän olikin tullut vastauksia =)

Eli siis 110-120 halkaisijaltaan olevaan pöytään mahtuu jo 6 henkeä, niinkö? VArmaan se trumpettijalka olisi tosiaan ihanteellinen, pöydän ääreen kun tulisi 2 syöttötuoliakin. Pitänee käydä kiertelemässä, mutta mitä nyt olen googlettanut, niin aika vähän taitaa olla tarjontaa :/


Vähän liian ahtaalle käy 6 hengen istua 110-115cm pyöreän pöydän ympärillä.
Isompi tarttis olla.
 

Yhteistyössä