Pyllyn nuoleminen

  • Viestiketjun aloittaja BigG
  • Ensimmäinen viesti
BigG
Mun mies on hiljattain tunnustanut, että hän haluais nuolla mun pyllyä, ja jopa mahdollisesti "tongue fuck" sinne. Tää ei mua mitenkään itseäni kiihoita, mutta jos hänet saa kiihkoon niin mikä ettei. Mulla vaan on ongelma, että haluaisin varmistaa, että oon just käynyt suihkussa ennen ko. toimintaa, vaan tää tietenkin vie mahdollisuudet spontaanista toiminnasta. Voisko joku, jolla on samanlainen fetissi (tai siis mielihalu) valaista onko se (vaikkakin mieto) haju osa sitä elämystä?
 
BJ
Mun mies on hiljattain tunnustanut, että hän haluais nuolla mun pyllyä, ja jopa mahdollisesti "tongue fuck" sinne. Tää ei mua mitenkään itseäni kiihoita, mutta jos hänet saa kiihkoon niin mikä ettei. Mulla vaan on ongelma, että haluaisin varmistaa, että oon just käynyt suihkussa ennen ko. toimintaa, vaan tää tietenkin vie mahdollisuudet spontaanista toiminnasta. Voisko joku, jolla on samanlainen fetissi (tai siis mielihalu) valaista onko se (vaikkakin mieto) haju osa sitä elämystä?
Minäkin haluaisin nuolla vaimoni pyllyä, mutta hän ei tohdi siihen suostua, ainakaan vielä. :) Anaalia kyllä muuten meillä harrastetaan puolin ja toisin, joten lienee vain ajankysymys, milloin pääsen nuppuaan suukottamaan.
Ja ainakin minulle sen reiän pitää nimenomaan olla puhdas, eli ehdottomasti huolellinen pesu ennen harrastamista. Sinälläänhän persereikä on ihan tavallista ihoa, kun sen kunnolla pesee. Sillä erolla, että se antaa suurta seksuaalista tyydystystä, kun ko. paikkaa hyväilee.
-Täytyy sanoa, että se vähän mitä olen päässyt pillunnuolennan ohessa vähän kutittelemaan sieltä alempaakin, niin kyllä on vaimo voihkinut kiimoissaan aika tavalla! Harmi, kun vielä ujostelee oikein kunnon nuolentaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
perseennuolija
Näin poikamiehenä voin sanoa, että minuakin kiihottaa suuresti tuo pyllynsilmän nuoleminen. En vain ole tarpeeksi notkea, että ylettäisin nuolemaan pyllynsilmäni. Kun olis edes pitkä kieli...
 
lickmydick
Oon sen verran pervo että tykkään nuolla niin pillun ku pyllynkin mausteilla. Ei kiihota niinkään nuolla just pestyä pillua, joka ei maistu just millekään. Parasta kun on joskus saanu naisen esim ravintolasa ihan kuumaks ja märäks, vieny kämpille ja päässy nuolemaan suoraan sellasta kiimalimaista, pissasta ja parketilla hikoillutta pillua ja kosteeta pyllykoloa. Ei se pylly tietystikään sontanen saa olla, mutta sopivasti "anaalinen" tuoksu ja maku on eläimellisen kiihottavaa ja rietasta. Välillä tietysti kielenkärkee sinne ryppyreiän sisälle herkkiä tuntohermoja lipomaan. Ainakin pari naista on tykänny touhusta.
 
pepunnuolija
Moikka, BigG!

Älä liikaa murehdi hygieniasta. Pepun ei tarvitse olla pesty juuri ennen toimintaa. Riittää, että se on pesty esimerkiksi alkuillasta, jos yön tunteina puuhailette. Silloin minkäänlaista hajua ei vielä tule. Itse esimerkiksi nuolin ja nain kielellä eksän peppua baari-illan päätteeksi monta kertaa, eikä siinä mihinkään pesuihin ollut aikaa, kun kiima vei.

Eikä se ainakaan itseäni haittaisi, vaikka peppu hieman tuoksahtaisi. Varmaankin monet pepunnuolijat ovat sen verran pervoja, että pieni tuoksu vain kiihottaisi.
 
Takaapäin
NUOLEN AINA NIIN EDESTÄ KUIN TAKAAKIN VAIMOANI. VAIMO NELINKONTIN EDESSÄNI NIIN SIITÄ ON IHANAA NUOLLA HÄNTÄ. HÄNKIN TYKKÄÄ SIITÄ.
Todellinen naaras asettuu ottamaan vastaan... ja antaa. Omakin vaimo tykkää tosi paljon. Hänen upea naisen pyllynsä kauttaaltaan nuoltu ja peräreikäkin suudeltu ja imuteltu monesti... ja naiseni kiihottuu siitä, kun nuolen hänen pyllynsä aina p-reikää myöten! Erityisesti juuri se tuntuu kiihottavan eniten häntä...

"kiimalimaista, pissasta ja parketilla hikoillutta pillua ja kosteeta pyllykoloa. Ei se pylly tietystikään sontanen saa olla, mutta sopivasti "anaalinen" tuoksu ja maku on eläimellisen kiihottavaa ja rietasta."
- Juuri näin!
 
Lankapuhelimeni...
Peppureijän suukottelu. nuoleminen ja imeninen on uskoattomisen hyväntuntuista
Joo, omankin p-reiän koskettelu kiihottaa mua. P-reikään tavaran tunkeminenkin on - toisinaan - ihanaa, kuten Lankapuhelimeni antennin oon usein työntänyt sisääni ja saanu n. puoleenväliin antennin pituutta syvälle sisälleni! - kiihottunut... - Lisäksi nuolen myös yhdyntäystäväni p-reiänkin aina, kun me rakastellaan ja pannaan niin et sperman tuloa ei voi estää!
 
Lankapuhelimeni...
Joo, omankin p-reiän koskettelu kiihottaa mua. P-reikään tavaran tunkeminenkin on - toisinaan - ihanaa, kuten Lankapuhelimeni antennin oon usein työntänyt sisääni ja saanu n. puoleenväliin antennin pituutta syvälle sisälleni! - kiihottunut...
Uus ennätys! Sain sen melkein kokonaan sisään! Uuh... Ai että tuntuu hyvältä ku perä-reiästä työntäny tikun sisään! On kuin sais orkkua ilman, että koskee sukuelimiin... pelkkä esine/tikku/antenni peestä sisäänkin tuntuu uskomattoman hyvälle! Kuin en aiemmin oo kokeillu!!!
 
LANKAPUHELIMENI...
LANKAPUHELIMENI...
Joo, omankin p-reiän koskettelu kiihottaa mua. P-reikään tavaran tunkeminenkin on - toisinaan - ihanaa, kuten Lankapuhelimeni antennin oon usein työntänyt sisääni ja saanu n. puoleenväliin antennin pituutta syvälle sisälleni! - kiihottunut... - Lisäksi nuolen myös yhdyntäystäväni p-reiänkin aina, kun me rakastellaan ja pannaan niin et sperman tuloa ei voi estää!
Tykkään vaan siitä, ku p-reiän koskettelu ja tavaran tunkeminen sinne kiihottaa.

Tää ei tarkoita, että olisin homo.
Kaikkea kanssa!
Yök sellaiselle toiminnalle!
 

Yhteistyössä