puvun hinnoittelu kirpparille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Paljonko olisit valmis maksamaan hyväkuntoisesta travallen välikausihaalarista? Pitäisi hinnoitella kirpparille.. Ko. puku käytössä ollut viime syksyn, toista pukua käytetty vähän enemmän.

no älä ainakaan 45 euroa pistä. Täällä oli joku reiman puku jossa oli et uutena oli hinta ollu 129 euroa ja nyt kirpparilla pyysivät tuota 45 euroa ja se oli ihan kulunut ja likainen kaiken lisäksi. Ei ois tullut mieleenikään maksaa siitä noin paljoa. Toki jos on oikeasti hyvä kuntoinen siitä ois voinut maksaa tuon.

Mä just laitoin kirppiskamaa, kaikkeen vaan hinnaksi 0,5 - 1 ?. Talvihaalarit, takit, housut, kengät. Voi kun vaan menis en halua raahata takas kotiin....

T-paidoille 20 snt. Meneeköhän, ei siis tod ole uusia vastaavia vaan ihan käytettyjä, mutta kun ei haluis roskiin heittää.

Reimatecciä olen myynyt kirpparilla 3-10e hintaan, kunnosta riippuen. Järkkyä on kun puhkikuluneista, likaisista 10v vanhoista reimoista pyydetään just tuota 30-50e!!
Mut ap:lle, travalle, ehkä max. 5e...

Toinen puku tosi hyväkuntoinen, taidan laittaa hinnaksi 20e ja toinen vähän käytetympi 5-10e. Sisävaatteiden hinnaksi laitan 0,5-2e kunnosta riippuen. Itselläni kans kipuraja taitaa olla tuo 20e

Onko se vedenpitävä? Ostin eilen Remun 86cm, hihansuissa vaaleansinisessä kankaassa oli vähän likaa, mutta muuten erinomaisessa kunnossa, maksoin 20e ja olin tosi tyytyväinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Paljonko olisit valmis maksamaan hyväkuntoisesta travallen välikausihaalarista? Pitäisi hinnoitella kirpparille.. Ko. puku käytössä ollut viime syksyn, toista pukua käytetty vähän enemmän.

millanen haalari?

Yhteistyössä