Puuttuvat sormet ja varpaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Diso:
Tietääkö kukaan mihin oireyhtymään kuuluu se, että sormet ja varpaat puuttuvat kokonaan tai lähes kokonaan?

Narcomaniaan. Tennareiden piikittäminen on ainakin helposti suonet tukkivaa toimintaa ja näitä on amutoitu jonkin verran.

No oisko dysmelia? Vai puuttuuko siis kaikki sormet ja varpaat vai vain jotkut? Dysmeliahan siis tarkoittaa synnynnäistä raajojen puutosta tai epämuodostumaa, mutta ei siinä mun ymmärtääkseni kaikki sormet ja varpaat puutu..

Alkuperäinen kirjoittaja gemma:
No oisko dysmelia? Vai puuttuuko siis kaikki sormet ja varpaat vai vain jotkut? Dysmeliahan siis tarkoittaa synnynnäistä raajojen puutosta tai epämuodostumaa, mutta ei siinä mun ymmärtääkseni kaikki sormet ja varpaat puutu..

Joo. Bingo, löytyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja gemma:

Voi puuttua kaikkikin, pahimmillaan puuttuu sekä kädet että jalat.

Alkuperäinen kirjoittaja pwinr:
Alkuperäinen kirjoittaja Diso:
Tietääkö kukaan mihin oireyhtymään kuuluu se, että sormet ja varpaat puuttuvat kokonaan tai lähes kokonaan?

Narcomaniaan. Tennareiden piikittäminen on ainakin helposti suonet tukkivaa toimintaa ja näitä on amutoitu jonkin verran.

:D ei kellään minun tuntemallani ole ollut, ei kai sitten narkkeja olekaan

Yhteistyössä