D
Diso
Vieras
Tietääkö kukaan mihin oireyhtymään kuuluu se, että sormet ja varpaat puuttuvat kokonaan tai lähes kokonaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Diso:Tietääkö kukaan mihin oireyhtymään kuuluu se, että sormet ja varpaat puuttuvat kokonaan tai lähes kokonaan?
Alkuperäinen kirjoittaja d:yksi t. puuTuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Ihme vastauksia. Mutta luultavasti se liittyy ihan siihen että joku hermo/hermot on puristuksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Ihme vastauksia. Mutta luultavasti se liittyy ihan siihen että joku hermo/hermot on puristuksissa.
???
Alkuperäinen kirjoittaja gemma:No oisko dysmelia? Vai puuttuuko siis kaikki sormet ja varpaat vai vain jotkut? Dysmeliahan siis tarkoittaa synnynnäistä raajojen puutosta tai epämuodostumaa, mutta ei siinä mun ymmärtääkseni kaikki sormet ja varpaat puutu..
Alkuperäinen kirjoittaja gemma:No oisko dysmelia? Vai puuttuuko siis kaikki sormet ja varpaat vai vain jotkut? Dysmeliahan siis tarkoittaa synnynnäistä raajojen puutosta tai epämuodostumaa, mutta ei siinä mun ymmärtääkseni kaikki sormet ja varpaat puutu..
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Voi lol tätä ketjua
Mulla puutui sormet ja varpaat raskauden loppuaikana turvotuksen vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Voi lol tätä ketjua
Mulla puutui sormet ja varpaat raskauden loppuaikana turvotuksen vuoksi.
Irtosko sun sormet raskausaikana kokonaan? LUE kunnolla
Alkuperäinen kirjoittaja pwinr:Alkuperäinen kirjoittaja Diso:Tietääkö kukaan mihin oireyhtymään kuuluu se, että sormet ja varpaat puuttuvat kokonaan tai lähes kokonaan?
Narcomaniaan. Tennareiden piikittäminen on ainakin helposti suonet tukkivaa toimintaa ja näitä on amutoitu jonkin verran.