Puutarhasta: joko ootte tilanneet syksyn sipulit?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Sormia syyhyttää tilata kerrankin netistä erikoisempia yksilöitä - mistä paikoista te olette jo tilanneet (tänä vuonna tai aikaisempina vuosina)?

Mitä on ostoslistalla? Mun tekisi mieleni saada kukkapenkkiin Marskinliljoja ja Ukonlaukkoja, ainakin.

Mäkin juuri selasin noita suurpakkauksia. Krookuksia olisi ihana saada matoksi, osa mun narsissesta kaipaisi elvytystä ja tulppaaneista enää Carnival de Nice (tai jotain sinnepäin) kukkii...

Balkanin vuokon suurpakkaus olisi ihana. Hitsi kun noi erikoisnarsissit ovat hinnakkaita. Tosin kun niitä ei saa HongKongista tai Prismasta, niin ei kai se nyt mikän muu auta ja tilaukseen on laitettava orkideanarsisseja.

Teitkö yhtään hintavertailuja eri firmojen suhteen :whistle: ?

En oikeastaan, kun joskus olen tilannut muualta ja laatu on ollut sitä luokkaa että joka 4 sipuli nousee ylös keväällä :kieh:

Mulla on pari vakiopaikkaa ja osta sieltä sen mitä ostan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
eilen tilasin korpikankaalta. mistä ruukaatta tilata? mulla on viherpeukalot mustallalistalla....

Saako kysyä miksi on mustalla listalla?
Mä nimittäin en ole koskaan sieltä tilannut, mutta lehtisen mukaan siellä on hienoja ja kivoja kukkia myynnissä.
Ja nyt tänä vuonna ajattelin tilata ihania ja erilaisia kukkasipuleita...

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
eilen tilasin korpikankaalta. mistä ruukaatta tilata? mulla on viherpeukalot mustallalistalla....

Mä nimittäin en ole koskaan sieltä tilannut, mutta lehtisen mukaan siellä on hienoja ja kivoja kukkia myynnissä.

vastasin yv:nä

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:

vastasin yv:nä

Pistätkö mullekin :flower:

Yhteistyössä