Mä oon miettinyt pääni puhki enkä löydä tai keksi mitä istutan tuohon pihaan. Keräsin vaaleista pyöreän muotoisista luonnonkivista sellaisen kasan ja haluaisin kivien väliin istuttaa sinne tänne jonkun kauniin kivien välistä nousevan kukan. Alla on multaa ja suodatinkangas eli mitään kivikkokasveja ei tarvi olla, enkä niitä haluakaan vaan mahdollisuus on ihan kasvin tarpeen mukaan vielä lisätä multakerrosta ja istuttaa niin syvälle kuin tarve on. Ympärillä ne kivet ovat siis koristeena. Mutta en halua mitään kukkaryhmää vaan siis jonkun kauniin kasvin sieltä kivien välistä nousemaan, niitä voin siis istuttaa useammankin sinne tänne niinkuin yksityiskohtina muttei yhdessä isossa ryhmässä koska sitten ne peittäisivät ne kivet ja tarkoitus taas on, että kivet kauniisti aseteltuina jäävät näkyviin itsessään.
Oliko hankalasti selitetty? Mä vaan oon kohta vuorokauden googlettanut mutten ole löytänyt mieluista... johtuen lähinnä siitä, että olen vasta aloittelija eli vaikea hahmottaa mikä sellainen kukka olis ja mikä tuossa viihtyis. Puoliaurinkoinen paikka.
Oliko hankalasti selitetty? Mä vaan oon kohta vuorokauden googlettanut mutten ole löytänyt mieluista... johtuen lähinnä siitä, että olen vasta aloittelija eli vaikea hahmottaa mikä sellainen kukka olis ja mikä tuossa viihtyis. Puoliaurinkoinen paikka.