Malai Jäsen 04.01.2005 969 0 16 09.10.2005 #1 mulla jää aina aamupuurosta jämä joten ajattelin et voisin hyödyntää sen sämpylöihin.. mutta nyt ohjetta jonkunlaista tarttisin.. Oisko kellä antaa? Kiitos!
mulla jää aina aamupuurosta jämä joten ajattelin et voisin hyödyntää sen sämpylöihin.. mutta nyt ohjetta jonkunlaista tarttisin.. Oisko kellä antaa? Kiitos!
K krahu Jäsen 21.07.2005 208 0 16 09.10.2005 #2 Täydellinen paikka puuronjämille on sämpylän sisällä Ihan tavalliseen malliin teet sämpylöitä ja lisäät puurot ennen jauhoja ja jätät laittamatta/lisäät jauhoja sen mukaan että taikinasta tulee sopivan möyheää...
Täydellinen paikka puuronjämille on sämpylän sisällä Ihan tavalliseen malliin teet sämpylöitä ja lisäät puurot ennen jauhoja ja jätät laittamatta/lisäät jauhoja sen mukaan että taikinasta tulee sopivan möyheää...
A Arra Vieras 10.10.2005 #4 Minä teen puuronjämät sämpylöiksi seuraavalla ohjeella 2dl puuroa 3dl vettä pussi kuivahiivaa ripaus suolaa n9dl sämpyläjauhoja Kohtan taikinaa 30min ja sitte sämpylöitä n 20 min ja paisto 200 astetta n 10 min ja kyllä on puuro tehnyt kauppansa.... :flower:
Minä teen puuronjämät sämpylöiksi seuraavalla ohjeella 2dl puuroa 3dl vettä pussi kuivahiivaa ripaus suolaa n9dl sämpyläjauhoja Kohtan taikinaa 30min ja sitte sämpylöitä n 20 min ja paisto 200 astetta n 10 min ja kyllä on puuro tehnyt kauppansa.... :flower: