Ihan ekaksi, ihana nikki sulla! Saman nimisen pikkutytön äitinä täällä vastailen, että ei meidänkään Moonalle kelpaa puuro enää. Tähän asti on sitä jotenkuten syönyt, mutta nyt sylkee suustaan joka lusikallisen. En kyllä tuomitse tätä, en minä itsekkään puuroa syö kun en tykkää oli sitten millä tahansa maustettu.
Meillä on siirrytty syömään aamu- ja iltapalaksi leipää, jugurttia, viiliä tai hedelmiä tai kaikkia näitä sekaisin.
Maustetuissa jugurteissa on vaan hirveästi sokeria, joten itse en anna niitä kuin yhden päivässä ja senkin mielellään aamulla, ettei tule sokerihumalaa yötä vasten. Meillä muksut on molemmat tykänneet myös ihan maustamattomasta jugurtista kun sekoitan siihen jotain itse tehtyä hilloa sekaan. Toki siinä hillossakin on sokeria, mutta ei sentään niin paljon kuin siinä kaupan valmiissa.
Meilläkin syödään maustamatonta jogurttia eri makujen kanssa. Oletko kokeillut piltin hedelmä- ja marjasoseita laittaa sekaan? Minä vaihtelen niillä jogurteissa makuja, ja nehän ovat niin halpojakin, 20 centtiä purkki