Puuhamaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Huomenna siis suuntaamme Puuhamaahan, lapset ovat 4v ja 1v 4kk.. mitä kannattaa ottaa mukaan ja muutenkin huomioon? Mitkä alueet siellä on erityisesti tämän ikäisille? (tai lähinnä tuota 4 vuotiasta kiinnostavia?) :)

Vaihtovaatteet. Meidän nuorempi oksensi autossa vaatteensa kun tie mutkitteli. Ja uimapuvut, pyyhkeet, juotavaa..Meidän tyttöjä kiinnosti erityisesti pomppupaikat, kiipeilypaikat ja veneet. Tytöt 4v10kk ja 3v2kk.

Alkuperäinen kirjoittaja ViciousDream:
Vaihtovaatteet. Meidän nuorempi oksensi autossa vaatteensa kun tie mutkitteli. Ja uimapuvut, pyyhkeet, juotavaa..Meidän tyttöjä kiinnosti erityisesti pomppupaikat, kiipeilypaikat ja veneet. Tytöt 4v10kk ja 3v2kk.

kiitos :) Onko siellä siis jotkut kopit tms missä noita uikkareita vaihdellaan? vai kulkeeko siellä porukka koko päivän uikkareilla? :)

Reipas olet, kun aiot noinkin pienen kanssa jaksaa siellä päivän viettää (1v 4kk). Minä ja meidän suurinpiirtein saman ikäinen tultaisiin varmaan molemmat hulluiksi... No kiva paikka se on ainakin tuole isommalle lapsukaiselle. Siellä on hyvät suihkutilat. Tosin aikanaan, kun me siellä käytiin,paikka ei ollut kovinkaan siisti. Lapset kyllä tykkäsi ja koko päivä siellä vietettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Reipas olet, kun aiot noinkin pienen kanssa jaksaa siellä päivän viettää (1v 4kk). Minä ja meidän suurinpiirtein saman ikäinen tultaisiin varmaan molemmat hulluiksi... No kiva paikka se on ainakin tuole isommalle lapsukaiselle. Siellä on hyvät suihkutilat. Tosin aikanaan, kun me siellä käytiin,paikka ei ollut kovinkaan siisti. Lapset kyllä tykkäsi ja koko päivä siellä vietettiin.

Meinaatko että on liika hankalaa tuon pienemmän kanssa? Uskon että me pärjätään kyllä hyvin, ainoa mitä vähän olen pähkäillyt on hänen ruokailunsa, kun kovasti on ruuan perään ja ei oikein hirmusesti noista eväsjutuista aina perusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Meinaatko että on liika hankalaa tuon pienemmän kanssa? Uskon että me pärjätään kyllä hyvin, ainoa mitä vähän olen pähkäillyt on hänen ruokailunsa, kun kovasti on ruuan perään ja ei oikein hirmusesti noista eväsjutuista aina perusta :)

Sanotaan nyt näin, että itse en ottaisi sinne noin pientä mukaan, jo ei olisi hoitajaa erikseen mukana. Aikanaan meidän poika oli tuota ikäluokkaa, kun tuo reissu tehtiin. Oma aikani meni isompien paimentamiseen ja tätini hoiti tuota silloista pienimmäistä. Ei olisi millään viihtynyt vesileikeissä niin kauaa. Tosin en tiedä nykyään, millaisia toimintoja on tullut perheen pienimmille. silloin oli paljon isoja vesiliukuja.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Oltiin viime vuonna ja kuopus oli 1v2kk, hyvin jaksoi päivä, oli aika helteinen päivä joten muutaman tunnin välein käytiin aina pulahtamassa altaassa.
Me käytiin seisovassa pöydässä syömässä + mukana oli pari pakettia makkaraa / nakkeja ja iso kasa hedelmiä ja juotavaa.
Seisovassa pöydässä oli viime vuonna "vihreät" + nakkeja, lihapullia, nugetteja, riisiä, makaroonia, kasviksia, kastiketta, 2-4 erilaista pitsaa, ranskalaisia jne maksoi muksuilta noin 6e ja aikuisilta noin 10e - alle 3v:t ilmaiseksi. Iltapäivästä sitten grillailtiin makkaraa.

Yhteistyössä