Puuduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heiti ja neiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heiti ja neiti

Vieras
Kysyinsin onko kellaan kokemusta jalkojen puutumisesta? Rv 24 menossa ja vasempaan reidensivuuni ilmestyi jokunen viikko sitten iso alue joka on melko tunnoton. Seistessa pahenee vaan ja vahan nipisteleekin. Toissa istun paatteella koko paivan enka asiaa juuri huomaa ja yolla maatessa puudutus vahenee hiukan. Olen lukenut etta kohtu voi painaa verisuonia ja tama vaikuttaa jalkojen verenkiertoon joten olisiko tasta kyse? Suonikohjuja ei ole tullut ja muutenkin jalat ovat OK ja krampittomat, ainoastaan se yks alue toisessa jalassa..
Asun ulkomailla maassa jossa englantia ei juuri puhuta ja itse olen paikallista kielta vasta opiskelemassa joten tuo laakarilta kyseleminen ei aina luonnistu, tosin seuraavaan aikaankin on viela kuukauden verran..

Ja viela suuret kiitokset teille kaikille jotka tanne kirjottelette, on ihana lukea suomeksi kokemuksia, vinkkeja jne

Ihan tuollaisesta paikallisesta puutumisesta en tiedä, mutta itsellä on molemmat jalat iltaisin niin per****n puuduksissa. Tuntuu että mikään asento sohvalla ei auta, ei vaikka jalat ylhäällä, alhaalla, sivussa tms. Hieronta ei auta, mutta venyttely vähän auttaa. Oletko kokeillut? Tosin se on varmaan aika vaikeeta, jos alue on reiden sivussa...

Mutta tuskin tuollainen puutuminen vaarallista on. Eikös verisuonitulpat yms muut vaaralliset ole aina kivuliaita? Viisammat vastailkoot =)

Mulla edellisessä raskaudessa alkoi turvotuksen takia puutua sormet. Yksi sormi kerrallaan ja viimein oli kädet puutuneet ihan ympäri vuorokauden. Neuvolassa eivät juurikaan kommentoineet asiaan, muutakuin että verisuonet painautuvat raskauden ja turvotuksen takia. Tunto alkoi palailla pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen.

Yhteistyössä