Putouksen uusista näyttelijöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yähh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yähh

Vieras
Niina Koponen= Aivan karsean huono näyttelijä. En ymmärrä miksi tuo Lally-hahmo on vielä sketsihahmo kisassa mukana, todella typerä väkerrys. Tulee myötähäpeä tuon "näyttelijän" puolesta. Jokainen hahmo jokaisessa sketsissä samantyyppinen, todella kapea repertuaari mitä voi näytellä. Onko tää ihan oikeasti tosissaan? Ei kuulu Putoukseen vaikka taso onkin laskenut tänä vuonna..

Jenni Kokander= Kolmekymppinen näyttelijä? :D Täähän menis hyvinsäilyneestä viiskymppisestä :O Kamalan vanhan näköinen nainen. Kroppakin kuin vanhalla naisella. Tykkään kyllä hahmosta.

joo, jenni kokanderin pitäisi mennä kotiin piiloon meidän kauniiden ihmisten silmistä, eihän kukaan helkutti halua katsella rumaa ihmistä joka ei näytä ikäiseltään! ei rumat ihmiset voi osatakkaan mitään!

loordi lally on lasten suosikki, joita iso osa putouksen katsojistakin on.

Mun mielestä uusi kausi on ollut ihan huippu, raikas tuulahdus tuoda uutta porukkaa sisään. Loordi Lallya en myöskään ymmärrä, mutta ilmeisesti vetoaa lapsikatsojiin.

Porilaisen Salme Pasi o tietty iha huippu, mut kyl se Kissiki o aika huikee - hiuka repesi ku Kissi shoppas kahvakuula avaimeperäks ja kanto ostoskärryi rappusis! :D

En kyllä tajua, mikä siinä Lallyssä vetoaa lapsikatsojiinkaan. Onhan Salme Pasi paljon hauskemman näköinen ja puhettakin ymmärtää. "Napi napi, kuitenki tykkäät", mikä idea siinäkin on? Ei ole kyllä auennut ollenkaan.

En kyllä tajua, mikä siinä Lallyssä vetoaa lapsikatsojiinkaan. Onhan Salme Pasi paljon hauskemman näköinen ja puhettakin ymmärtää. "Napi napi, kuitenki tykkäät", mikä idea siinäkin on? Ei ole kyllä auennut ollenkaan.

puhuu hassusti ja päättömiä juttuja, näyttää hassulta läskipuvussaan jne tuollaista lapsiin vetoavaa. niinkuin vanhanaikainen perus klovni, näyttää ja kuulostaa vain hassulta. sen oravamiehen jutut ovat sellaisia mitkä menevät lapsilta yli hilseen, eivät hyö ymmärrä mitä hassua on sanassa liitto-orava tai porilaisten kustannuksella pilailussa.

[QUOTE="hmm";30433771]puhuu hassusti ja päättömiä juttuja, näyttää hassulta läskipuvussaan jne tuollaista lapsiin vetoavaa. niinkuin vanhanaikainen perus klovni, näyttää ja kuulostaa vain hassulta. sen oravamiehen jutut ovat sellaisia mitkä menevät lapsilta yli hilseen, eivät hyö ymmärrä mitä hassua on sanassa liitto-orava tai porilaisten kustannuksella pilailussa.[/QUOTE]

Okei. Ajattelin vähän isompia lapsia. Liitto-oravassa meidän lapset ainakin ymmärtävät, että liito-orava on sana ja että liitto on sana. Ei siinä välttämättä mitään ammattiyhdistysasioita tarvitse ymmärtää, kun tajuaa, että liitto-orava on väännös liito-oravasta. Ja murrevivahteitakin lapset ymmärtävät.

Tuo loordin ähkiminen ja töksähtelevä artikulaatio menevät kyllä ihan ohi. Vuorosanat eivät tarkoita mitään, eivät liity yhtään mihinkään, niissä ei ole mitään viittauksia todellisuuteen, niistä ei saa mitään otetta.

Siis jos ajatellaan vielä noita hahmoja, niin niillä on aina joku tarina, joka välittyy hahmosta itsestään. Kissi on fitness-hullu. salme pasi on liitto-orava ja rääväsuu, se venäläinen on venäläinen, rontkoteus on hippihörhö, jusu on angstaava teini, kainuun kandalffi on taiteilijasielurokkari. Lally on.. mikä? Joku tyyppi, joka syö? Aha?

Siis jos ajatellaan vielä noita hahmoja, niin niillä on aina joku tarina, joka välittyy hahmosta itsestään. Kissi on fitness-hullu. salme pasi on liitto-orava ja rääväsuu, se venäläinen on venäläinen, rontkoteus on hippihörhö, jusu on angstaava teini, kainuun kandalffi on taiteilijasielurokkari. Lally on.. mikä? Joku tyyppi, joka syö? Aha?

minusta loordi lallyn hahmokuva on suhteellisen selkeä :D hän on ylirikas, nautinnonhaluinen ja omalaatuinen "lordi" jolla on sukua ruotsista ja ranskasta, joka pitää itseään maailman napana, mutta osoittaa jonkinlaisia skitsofreenisia harhoja pupulelunsa kanssa, joka saattaa liikkua itsestään tai antaa lallylle käskyjä tai kehotuksia. hahmossa on jonkun verran disneymäisyyttä ja minusta se on ulkoisesti hauskan näköinen. vaikkakin fraasit ("Minä olen omituinen!") särähtää välillä korvaan niin ihan ok hahmo ja näköjään kumminkin pidetty. en myöskään ota putousta tuhottoman vakavasti.

Oikeastaan olen jo kyllästynyt koko hahmohöpötykseen, mutta tulee niitä kuitenkin katsottua.

Ihastuin aluksi siihen oravan "mää voin sanoa, ku mää oon tämmönen" pään keikutteluun. Mutta se on tainnut jäädä pois siitä hahmosta.
Tänään oli tosi surkea se osuus siinä Yön konsertissa. Huoh. Muuten kyllä tykännyt oravasta.

Ja sanottakoon, että ihan alkuun en käsittänyt ollenkaan sitä paksukaishahmoa, mutta on se vähän alkanut avautua. Tosin ei siihen asti, että naurattaisi.

[QUOTE="hmm";30433881]minusta loordi lallyn hahmokuva on suhteellisen selkeä :D hän on ylirikas, nautinnonhaluinen ja omalaatuinen "lordi" jolla on sukua ruotsista ja ranskasta, joka pitää itseään maailman napana, mutta osoittaa jonkinlaisia skitsofreenisia harhoja pupulelunsa kanssa, joka saattaa liikkua itsestään tai antaa lallylle käskyjä tai kehotuksia. hahmossa on jonkun verran disneymäisyyttä ja minusta se on ulkoisesti hauskan näköinen. vaikkakin fraasit ("Minä olen omituinen!") särähtää välillä korvaan niin ihan ok hahmo ja näköjään kumminkin pidetty. en myöskään ota putousta tuhottoman vakavasti.[/QUOTE]

Ai. Minulla on mennyt kyllä nuo sukujuuret ja rikkaudet ihan ohi. Onko maininnut niistä mitään aloitusjakson jälkeen? Itse en ole saanut hahmosta mitään muuta irti kuin "minä syön, koska olen omituinen".

Yhteistyössä