Putki jäässä talossa... apua!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä kans menee joskus kun on yli 20 astetta pakkasta , nyt ei enään ole moneen vuoteen mennyt kun ollaan opittu elään sen kanssa ja tiedetään paikka mistä menee jos menee, keitätte vettä isossa kattilassa sitten kastatte esim pyyheen siellä kiehuvassa vedessä ja laitatte hanskoilla tulikuuman pyyheen putkien päälle ja sama toistuu niin kauan kun vettä tulee taas pyyhe ei saa jäähtyä välillä, itse jätetään paukkupakkasilla hana tippumaan yöksi.

Meillä ei ole koskaan mennyt putki jäähän tässä, nyt ei kylmää vettä tule vaikka yhdeksän aikaan aamulla keitin kahvit ja nyt nukuin ja yritin ottaa vettä niin ei tullut.

Minä en putkista mitään ymmärrä enkä tiedä mistä se voisi olla jäässä :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä ei ole koskaan mennyt putki jäähän tässä, nyt ei kylmää vettä tule vaikka yhdeksän aikaan aamulla keitin kahvit ja nyt nukuin ja yritin ottaa vettä niin ei tullut.

Sitä suuremmalla syyllä soita putkimiehelle!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no sitten soitto putkiliikkeeseen niin tulevat avaamaan , on kyllä aika tyyristä että kannattaa itse kokeilla ekana

Yhteistyössä