Putin nöyryytti Euroopan unionia katastrofaalisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaivaako Putin verta nenästään?
Millä logiikalla? Näetkö mitään mahdollisuutta siihen, että EU laittaisi oikeasti kovan kovaa vastaan? Minä en näe. Eu on heikko ja muu maailma tietää sen. Herranen aika - edes kehitysmaat eivät vaivaudu tekemään palautussopimuksia EU:n kanssa koska miksi tekisivät? Siitä on liikaa vaivaa eikä mitään hyötyä kun EU antaa joka tapauksessa periksi kaikille. No brittien kanssa olivat tiukkoina brexit-neuvotteluissa kun kyse oli koko unionin tulevaisuudesta, mutta se onkin ainoa kerta. EU:lle nauretaan maailman laajuisesti.

Millä logiikalla? Näetkö mitään mahdollisuutta siihen, että EU laittaisi oikeasti kovan kovaa vastaan? Minä en näe. Eu on heikko ja muu maailma tietää sen. Herranen aika - edes kehitysmaat eivät vaivaudu tekemään palautussopimuksia EU:n kanssa koska miksi tekisivät? Siitä on liikaa vaivaa eikä mitään hyötyä kun EU antaa joka tapauksessa periksi kaikille. No brittien kanssa olivat tiukkoina brexit-neuvotteluissa kun kyse oli koko unionin tulevaisuudesta, mutta se onkin ainoa kerta. EU:lle nauretaan maailman laajuisesti.
Ok.

Josep Borrellko sitten ajatteli, että menempäs sanomaan Putinille suorat sanat niin alkaa ukon puntti tutisemaan, mutta tulikin maitojunalla takaisin ja itkee, ei se uskonut vaikka kuinka tiukasti sanottiin, ettei tämä peli vetele.
On käppänällä suuret luulot itsestään ja arvovallastaan kun on tottunut komentelemaan EU:n perseennuoljoita.
Tiukan paikan tullen ja tavattuaan Putinin, oma arvovalta taisi kokea pienoisen kolauksen.

Juuri näin. Meille yritetään antaa vaikutelma EU:sta maailman mahtitekijänä, mutta eihän se sitä ole.

Yhteistyössä