Pussimuusi parempaa kuin itse tehty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emma

Vieras
Kertokaa mulle miksi musta pussimuusi on parempaa :O
Lapsuudesta asti olen syönyt vaan itsetehtyä, aina äiti tai isä teki itse. Koulussa nyt tietty oli pussimuusia, enkä muista siitä sen enempää pitäneeni. Mutta raskausaikoina himoitsin (!) pussimuussia, ja se on jäänyt päälle. Mä söisin edelleen mieluummin sitä :D Lapset tykkää enemmän itsetehdystä joten itsekin tulee vielä tehtyä mutta mieluummin tosiaan söisin pussista :D

Milläs itse tehden saa muusista maukasta, paitsi käyttämällä paljon rasvaa, suolaa ja kulutusmaitoa? Terveellisemmin tehtynä siinä maistuu vain peruna. Mun mielestäni muusi on kuten riisipuuro, joka vaatii tuhdit ainekset maistuakseen miltään.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Milläs itse tehden saa muusista maukasta, paitsi käyttämällä paljon rasvaa, suolaa ja kulutusmaitoa? Terveellisemmin tehtynä siinä maistuu vain peruna. Mun mielestäni muusi on kuten riisipuuro, joka vaatii tuhdit ainekset maistuakseen miltään.

Tottumiskysymys :) Mutta itse sain todella herkullista perunamuusia lisäämällä keitinveteen vaniljatangon ja raaputin sisälmyksen itse muusiin.

Yhteistyössä