Purkkiruoista

  • Viestiketjun aloittaja kädetön
  • Ensimmäinen viesti
kädetön
Niin helppoa kuin lastenruoan tekeminen pitäisi olla, olen surkea kokki (hyvä leipuri). Lapseni syö vielä 2v luultavasti pelkkää purkkiruokaa poikkeuksia lukuunottamatta. Jos ei hinnasta puhuta, onko ne yhtä hyvää kuin kotitekoinen, jos makuja vaihtelee.
 
1-vuotias voi jo huoletta siirtyä samaan ruokaan kuin muu perhe. Toki pitää huomioida mausteiden määrä ja "harvahampaiselle" vähemmän karkea koostumus.

Etkö tee itsellesi tai muulle perheelle ruokaa?

Mutta jos nyt jostain syystä 2v syö purkkiruokaa, eiköhän ne ole valmistettu tarkoitusta ja lapsen ikää silmällä pitäen.

Nimim. Purkkiruokaa meilläkin, mutta vain alle 1-vuotiaalle.
 
Kyllä meilläkin lapset tulee syömään vielä 2 vuotiaana purkkiruokaa. Tyttö nyt 1v8kk ja syö kotiruokaa ja purkkiruokaa. Jos ei oikeasti osaa laittaa ruokaa (lapselle ja muulle perheelle) ei kannata ottaa ressiä ja syöttä vain makaroonia, purkkiruat varmastu monipuolisempia
 
d-ella
Meidän neiti on nyt 2,5vuotta ja syö vieläkin silloin tällöin purkkiruokia. Niitä 1-3vuotiaille tarkoitettuja. Ainakin jos on jossain kylässä yms. on mulla aina ruokaa mukana purkki kun on niin helppo ei mene pilalle kesä heltellä vaikka ei sais heti kylmään. Ja syödään meillä kotonakin silloin tällöin purkkiruokaa kun itse kokkaan joskus ja jouluna eli esim. kahdeksalta illalla niin on kyllä jo lasten ruoka ajat menny. Oon lohduttautunut sillä et purkeissa ei oo lisä aineita ja ne on korkea laatuisia eli parempia kuin esim. valmis ruuat jois on paljon suolaa. Antakaamme siis lapsille ruokaa silloin kun on nälkä vaikka purkista!!! :D Purkit kunniaan!!!! :saint:
 

Yhteistyössä