K
kengän kuva otsassa
Vieras
Kyllä tää elämä nyt taas potkii päähän ja niin tekee tää palstakin.. Olen vissiin sen verran tylsä ihminen, että mun viesteihin ei kukaan vastaa
oli se sitten aiheesta kun aiheesta. On ollut siivousta, sisustusta, ruokaa ja hätäapua omiin ongelmiin. Noihin kaikenmaailman auto tai suklaalevitekyselyihin tulee sivutolkulla turhanpäiväsiä vastauksia. Sori nyt vaan levitteen syöjät
Jos joskus vaikka sais vastaukseksi edes niitä v***ilu viestejä, niin tietäs et joku ees lukee näitä. Siitä sitten vois päätellä meneekö mun otsikot jo päin mäntyä vai olenko vaan niin olematon skanjauhaja, jonka jutut ei kiinnosta. Kirjoitustaidosta ei taida olla kyse, kun jotenkin yhdyssanat ja jäsentelyt osaan.
Sori ku avauduin, mut pakko jollain keinoa päästää höyryjä.
Jos joskus vaikka sais vastaukseksi edes niitä v***ilu viestejä, niin tietäs et joku ees lukee näitä. Siitä sitten vois päätellä meneekö mun otsikot jo päin mäntyä vai olenko vaan niin olematon skanjauhaja, jonka jutut ei kiinnosta. Kirjoitustaidosta ei taida olla kyse, kun jotenkin yhdyssanat ja jäsentelyt osaan.
Sori ku avauduin, mut pakko jollain keinoa päästää höyryjä.