Purkautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Minuu ahdistaa, poika on ihan mahdoton ja itselläni niin hermot kireellä. Haluun lähtee pois kotoo, edes 10min tohon rapun eteen ilman poikaa.. En tajuu mikä minuu vaivaa, ahdistaa :O. Kello vähän on vasta 16.24 eli liian kauan pojan yöuniin :/ . Tää viikonloppu on ollut ihan ihmeellinen ja nyt on mitta niiiiin täysi! Tekis mieli pakata laukku ja lähtee :ashamed: |O . Ei jaksa enää! En oo ollenkaan oma itseni ja ei oo hauskaa. Ketuttaa niin hirveesti kaikki! Onneksi tänne voi purkaa silläkin uhalla että harmaat alkaa kettuilee, ei haittaa ollenkaan.. Sekava olo on ja en tiiä mistä johtuu, en saa tätä oloa millään pois. Huono äitifiilis kun pojalle kiukutan, eihän se pojun vika ole ku oon tämmönen paska.. Haluun pois pois ja pois. Käytiin ulkona ja raikas ihana ilmakaan ei auttanut :(

:hug: entä jos poika alkasi katsoa vaikka jotain dvd:tä, rauhoittuisko, saisit itse omaa aikaa hengähtää. Kyllä huomenna kaikki on taas paremmin kun saa nukkua yön :hug:

Ihan rupesi itkettää, mikä minuu vaivaa.. Taitaa olla itku kausi tulossa, siis sellainen vähän huonompi kausi. Huomenna pääsee kouluun onneksi, tosi outo ja vaikea viikonloppu ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Ihan rupesi itkettää, mikä minuu vaivaa.. Taitaa olla itku kausi tulossa, siis sellainen vähän huonompi kausi. Huomenna pääsee kouluun onneksi, tosi outo ja vaikea viikonloppu ollut.

Mä meinasin kans jo pakata kamat ja lähtee 11-vuoden yhteiselon jälkeen. Sanoa miehelle hoida muksut...mutta ei musta ole siihen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Mä meinasin kans jo pakata kamat ja lähtee 11-vuoden yhteiselon jälkeen. Sanoa miehelle hoida muksut...mutta ei musta ole siihen

Ei minustakaan olisi siihen, hitto ku ei oo ukkoa kenelle purkaa ja kiukutella |O

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Voimahaleja sulle.... kuulostaa kyllä siltä että sun tosissaan tarvis edes hetkeksi päästä jonneksi ilman lasta, ei siis mitenkään onnistu? :)

Ei onnistu. Ainoastaan jos lintsaan koulusta ni saan vähän omaa aikaa :( mut nyt onkin v-loppu..

Yhteistyössä