Purkautuminen vauvakuumeesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mä en kestä enää tätä vauvakuumetta! Mulla on niin turhautunut olo kun ei mitään voi tapahtua suuntaan eikä toiseen!!
Mä en jaksa enää, miten tästä pääsee eroon?!

Kaikista ihmisistä viimeiseksi olisi uskonut, että minulle tulee näin kauhea vauvakuume. Pitää kyttäillä limoja, lämpöjä, oloja ja tehdä 100testiä kuukaudessa. Mä tiedän, että parhaiten se vauva tulisi jos ei vain ajattelisi koko asiaa eikä stressaisi, mutta en hitto pysty olemaan ajattelematta asiaa edes yhtenä päivänä!! Puolivuotta tämä kuume on kestänyt, musta tuntuu että mulla justiin räjähtää pää tämän asian kanssa ja skitsoilen vielä 5vuoden päästä saman asian kanssa! Koko hemmetin elämä menee pilalle ***** ;(

Varsinkin kun ensimmäisen lapsen alkuunlaitossa ei ollut mitään ongelmaa, niin jotenkin kuvittelin että tämä toinenkin olisi helpponakki! Typerä minä! AAaarrrggghhh!!

Ei tää onnistu IKINÄ!! Tekisi mieli luovuttaa ja lyödä hankat tiskiin! Hakea vaikka pillerit, niin tietäis että on 100%varmuus etten tule raskaaks!

Kannattaa relata asian kanssa. Niin teen minäkin. Hermoilemalla et edesauta lapsen tuloa. Se tulee jos sellainen on teille määrätty, ja tulee kun sen aika on. Itse en tuhlaa energiaani tuon miettimiseen. Ihminen voi vaikuttaa omaan elämäänsä aika paljonkin, joten psyykkaamalla voit antaa asian painua taka-alalle.

Mä en oikein jaksa näitä tällaisia 5 vuotta lapsettomuutta kärsineenä. Malta nyt hyvä ihminen edes se vuosi ennen kuin alat tuollaista draamaa hakemaan elämääsi. Kyllä se toinenkin vielä teille tulee, älä menetä hermojasi! Luota vain, älä pelkää.

Miten mä sen teen?! Mulla on muutenkin niin vähän tekemistä täällä yksin kotona, niin siksi mä asiaa vähän väliä kelailenkin. Oon yrittänyt keksiä muuta tekemistä, mutta eipä täällä oikein mitään mukaansa tempaavaa ole.

anteeksi, tiedän että ei tää näytä vielä todellakaan pahalle. Mutta pahamieli tässä kuitenkin tulee, oli sitten yrityskerta 5 tai 60... Mulla ei ole tullut synnytyksen jälkeen rehellisiä kuukautisia ollenkaan, aina vaan jotain prkleen tiputtelua ja ihme oireita. Vaikka imetyksenkin lopetin jo 10kk sitten... Oisin onnellinen edes niistä säännöllisistä kuukautisista.

Yhteistyössä